70% på vognpose i dun

hvor stor er den ca? Tror du den kan brukes i bilstol feks??? ser målene er nesten det samme som barnashus sine bilstolposer nemlig :)
 
Jeg tror den kan brukes i bil ja... Står jo at det er uttak for fem punkts seler. Så jeg tok det som en selvfølge egentlig. Jeg har planer om å bruke min i bil, har en annen som jeg har arvet som jeg planlegger å bruke i vognen.
Skal sies at jeg ikke har prøvd å feste den i bilsete. Men jeg tror det skal gå. Jeg er ikke så god på sånt, men om du ser på bildet under, så ser det ut som det skal gå

upload_2016-7-1_21-52-30.png

Mål: L85 x B37 cm.
 
Står jo at det er en vognpose? Jeg har nemlig en vognpose, men skal kjøpe en bilstolpose!?
 
Står jo at det er en vognpose? Jeg har nemlig en vognpose, men skal kjøpe en bilstolpose!?
Jeg vil ha 2 stk, så jeg slipper flytte på den.
Sikkert noen som kan dette bedre enn meg, men jeg er ganske sikker på at denne kan brukes i bilstol. Det er hvertfall min intensjon ;)
 
Jeg har bilstol pose fra sist, vi brukte den minimalt pga varm vinter og varm unge :p men har spart den :) en voksi move eller å den heter. Har også en Nordlys dun pose, og en lammeskinn pose :) men har bestemt at om jeg får jente denne ganga, skal jeg ha en tinkafu ull pose i rosa ❤️
 
Back
Topp