7 uker :)

- Amy -

Gift med forumet
Jeg kan juble over at jeg er hele 7 uker! Stemmer forresten terminen min som jeg har i tickeren? Jeg hadde mens 7. april og el 20. april. Jeg har en del apper på telefonen som sier forskjellig, så blir litt i tvil. 

Jeg skal på første ultralyd i morgen også. Gruer meg også, men det blir greit å få det unnagjort :) 

Hadde du mens 7. blir termin 14.januar, så det er nok helt riktig=) Men mulig den blir endret på ultralyd i uke 18. 

Gratulerer med 7 uker, og lykke til videre:)

Gratulerer med 7 uker!!! men tickeren din sier 7+2.
Jeg har trodd i dag at jeg var 8 uker, men legen min har skrevet en dag feil...irriterende!!!!

Gratulere ned 7 uker, og masse lykke til på UL imorgen :)

Takk for det :) Jeg tror jeg fant ut av vi regner litt annerledes enn amerikanere? Altså at vi har 40 uker pluss to dager, mens de har 40 uker? I tilfelle så er det nok ikke rart om de forskjellige appene sier forskjellige ting. 

jc: Legen min sa at jeg har termin den 13. utfra mine opplysninger, men jeg får det til å stemme bedre med den 14. Får se om de kan se mer i morgen. 

Huff, begynner virkelig å grue meg. Tenk om det er tomt inni der! Eller at hjertet ikke slår.. Men det pleier alltid å slå i disse ukene. Det er i slutten av uke 9-begynnelsen av uke 10 det slutter å slå. Så jeg slapper nok ikke mer av etter ul i morgen. Men kanskje jeg kan puste litt ut hvis alt ser bra ut :)

Gratulerer med 7 uker. Vi er ca like langt vi;) så gratulerer meg selv også;)

Gratulerer med 7 uker! Ukene går så fort! Jeg er noen dager bak deg ;) lykke til imorgen! :)

Back
Topp