7 uker i dag =D=D

Caressa

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Må juble litt for det - 7 uker ! Bare 5 uker igjen til 12 ukers milepæla =D

Hvor langt er der på vei nå? :-)

Hurra for 7 uker!!! Hver eneste uke er jo en stor milepæl nå de første ukene, det er spennende tider:-) Er 5 dager etter deg:-)

Hurra :D Jeg er 6+1 i dag :)

en spennende og småskummel tid... er 6+2 selv :-) og håper bare jeg får UL snart...

Gratulerer! Jeg er bare 3+4, men kommer halsende etter :p

Jippi, rett og juble da ja! Er bare 5+4 idag. Går sååå seint i starten! Nedtelling til uke 10, med UL og til uke 12!

jeeeej:D Jeg er 6+4 :D

Gratulere så mye! Her er jeg bare 5+6.. Men den første tiden synes jeg alt går sååå sakte!
Skal bli stas når uke 12 er her :) For da går alt fooort! :)
Lykke til videre :)

Gratulerer! :)
Jeg ligger en dag etter deg så nå som det er over midnatt er jeg også 7 uker! :)

Grattis :D jeg aner ikke nøyaktig hvor langt jeg er på vei jeg. Annet en at jeg tror det ble unnfanget i midten av januar en gang. Hihi. Har ikke time før 10 april, så må sikkert vente til ordinær ul for å vite nøyaktig. Hehe, sånn kan det gå :p

Ja det går sååå treigt de første ukene! :-O Men hver uke er en milepæl ja :) Egentlig burde man bare nyte hver uke til det fulle, for man får jo ikke oppleve en graviditet så altfor mange ganger i livet ;-) Hehe ja vi har nesten det Lykkeliten :) Sprøtt egentlig :)

Back
Topp