7 uker alt

RalkattLia

Forumet er livet
Ja i følge BV er jeg 7 uker idag...men i følge ultralyden på mandag er jeg ikke 7 uker før til mandagen...[8|]
Har vist i over 3 uker alt at jeg er gravid...Føltes som om det var igår [8|]

Gratulerer så masse med 7 uker!!!
årh tiden går kjempe fort synes jeg.
Jeg er bare 5 da..
så blir spennede etter ul å se om jeg blir satt frem eller tilbake..[:D]

ORIGINAL: fillifjonka

Jeg er bare 5 da..

Når skal du på UL?[:)]

Gratulerer massevis med 7 uker! Er så deilig når en nærmer seg den første milepælen[:D][:D]

ORIGINAL: Lucmam

Gratulerer massevis med 7 uker! Er så deilig når en nærmer seg den første milepælen[:D][:D]

Ja syntes tiden har gått fort...Fikk vite 2 juli at jeg var gravid, mend et føles som om det var igår...hehe..

Wuhuuu!!!Grattis med 7 uker!!Jeg er også 7 uker snart,om bare 58 minutter[8D] Og jeg fant ut av det 30. juni. Men i motsetning til deg så syns jeg det går såååååååå treeeeegt[8D]Men det er sikkert fordi jeg går og venter på milepælene 9 uker(UL), 11 uker(familie og venner får vite det) og 12 uker(har et håp om at kvalmen skal være over til da!). Og det er nesten som jeg angrer på at jeg testet så tidlig for jeg var bare 3+4 på vei da jeg fant ut av det og hadde jeg bare ventet en uke til hadde det vært en uke mindre å vente, hehe[8D]
Jeg husker jeg syns ukene fram til uke 12 gikk veldig sakte sist også, men men. Nå er det jo faktisk bare to uker til UL og etter det er det ikke så mye stress i fht å fortelle det til folk[;)]

ORIGINAL: WISH

ORIGINAL: fillifjonka

Jeg er bare 5 da..

Når skal du på UL?[:)]

hehe har ikke bestilt noe enda..
men har en super snill lege så kan sikkert få en litt tidlig ul.
Sist henviste han meg til privat for han synes det var så mye tull og unødvenig venting på sykehuset.[:D]

Back
Topp