7 slag?

Ccaa

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
Sensommerbarna 2019
Baker dere 7 slag? Hvilke?
Jeg baker ikke :p kanskje første gangen i år. Hvem vet :p
 
Ikke bevisst som at vi teller. Men alle har sine favoritter så det blir en del...
 
Baker ikke syv slag selv, men har gjort det mange ganger med min mor :) Varierer litt hva vi baker, men på "må ha"-listen står fattigmann, krumkaker, kokosmakroner og goro, disse fire baker vi hvert eneste år. Nå som det er barn i familien lager vi gjerne også pepperkaker eller lyse kakemenn som barna kan være med å kjevle ut og dekorere. De siste sortene varierer nesten fra år til år, men kan være alt fra peppernøtter til sandkaker til mor monsen, det kommer an på hva vi har lyst på :)
 
Nei, ikke i år. Har termin i desember!
Også får vi heller aldri spist opp. Ender opp med å kaste dem :)
 
Baker ett slag i store mengder. Og så bytter jeg med søstrene mine og mamma og et par venninner. Så blir det 7 til slutt :p
 
Lager hvert år:
Kakemenn
Kokosmakroner
Julemakroner
Sjokoladesigarer
Colastenger
Risboller
Pepperkaker

Pleier hvert år å ha et par ekstra og, men ikke noe fast. :)
 
Blir ikke 7 slag nei, blir ikke spist opp. Vet ikke helt hva jeg skal bake i år, blir ihverfall pepperkaker for at barna skal få bake litt :)
 
Må ha kakemenn/spekelasi, pepperkaker og risboller i allefall :p Blir kanskje baket litt mer i år, siden vi har et helt nytt kjøkken! :D
 
Pleier å bake sju slag, men tror jeg skal ta det litt mer med ro på bakefronten i år da jeg har fire eksamner i desember, deltidsjobb og en ettåring å ta meg av. Men skal hvertfall lage:
- Smultringer sammen med Mamma
- Pepperkaker
- Risboller
- Fattigmann
- Kanskje krumkaker siden jeg fikk jern i julegave i fjor :)
 
Pepperkaker.. også får vi smultringer som mamma og bestemor lager. Ellers skal jeg være med å lage lefse i år..
 
Back
Topp