7-seter...tips...?

Trollunger

Blir kjent med forumet
Noen som har tips til en grei 7-seter når man skal 4 barneseter inni. To forovervent, et stort bakover og babysete.
Tenker det er greiest med de som man kan ta ut alle setene og bestemme hvilke man bruker selv.
Det kan ihvertfall ikke være sånn at man må vippe frem ryggen på andre seterad for å komme baki til de bakerste setene.

Vi har nettopp kjøpt oss toyota previa. Kjempe fin bil med masse plass.
Har alltid tenkt på den bilen som en kassebil:p Men jeg ble veldig positivt overrasket.
Den har også skyvedører bak som er veldig kjekk når man har unger som går ut av bilen selv.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Nå er ikke jeg inne på detaljene eller aner hvilken prisklasse du tenker, men du kan sjekke ut Ford s-max/galaxy, vw touran, volvo xc90, audi q7, bmw x5, mitsubishi outlander, mitsubishi grandis, citroen grand c4 picasso og toyota verso. De er i alle fall store gode biler som kan fåes med 7 seter :)

Vi har Vw Sharan, og syns det er en super bil når man har en del unger. Der kan vi ta ut og sette inn de setene vi har behov for til enhver tid siden hvert sete er for seg selv.

Ikke wv touran i allefall ;) vi har den og vi får 3 bilstoler inn men i det bakerste sete er det kun plass til beltestol.

Om dere ikke vil vippe frem rad to setene, så faller alle flerbruksbilene bort, som volvo xc90, toyota previa, ford s-max, wv sharan/ford galaxy.... osv...

Da må det bli wv caravelle eller en 8/9 seters hiace.

Vi kikker på sånn flerbruksbil. De vi har kikket på er toyota previa og verso.
Verso er trang (om man er lange). Previa er ikke pen utseendemessig. Men sikkert god plass.
Ford galaxy, god plass, større enn s-max. S-max, ser kul ut og god plass innvendig. En av de største i den klassen. (Galaxy er større, men den er identisk med Sharan. Så utelukket her i huset).
Mazda, grei bil, skyvedør på siden, men for trang for oss.
Volvo xc 90 er trang! Sambo ble skuffet over plassen.

Nå er ikke jeg inne på detaljene eller aner hvilken prisklasse du tenker, men du kan sjekke ut Ford s-max/galaxy, vw touran, volvo xc90, audi q7, bmw x5, mitsubishi outlander, mitsubishi grandis, citroen grand c4 picasso og toyota verso. De er i alle fall store gode biler som kan fåes med 7 seter :)

Både xc90 og toyota verso er trange.
Ja de har 7 seter, men kan ikke ha en voksen i baksetet om fører er lang.
Sambo er lang og jeg fikk ikke plass bak han i de to bilene.:oops:

Vi har Volvo xc90:-)
Veldig fornøyd med plassen:-)

Back
Topp