7 mnder...

mirakelimage

Glad i forumet
Hei hei! jeg har ikke vært så aktiv her på en stund.. det har vært så mye med flytting og styr her.. men i dag er adrian 7 mnder!! han er i kjempe form og har en veldig bra utvikling [:D] han sover 12 timer på eget rom, og ler og og smiler til alle...
vekt 4700gr og lengde 52 stor gutt hihihi kniiis

Gratulerer så mye med 7 mnd dagen Adrian[:D] er så utrolig imponert over deg og familien din!! Dere er utrolig sterke[:D] Masse lykke til videre, gleder oss til å få flere oppdateringer[:)]

tusen takk for fine ord!![:)][:)] men vi er ikke noen overmennesker hihi men koselig å høre... 

jaaa!! vi må få til et møte snart da pia.. neste uke er litt travel men vi har tid torsdag eller fredag, når passer det for deg ??

Jeg synes at dere fortjener masse skryt jeg!! Du har vært så tøff som har delt alt dere har opplevd med oss, tror ikke at jeg hadde klart det selv.
Ta godt vare på hverandre og nyt lille godgutten deres[:D]

ORIGINAL: VOGA

Jeg synes at dere fortjener masse skryt jeg!! Du har vært så tøff som har delt alt dere har opplevd med oss, tror ikke at jeg hadde klart det selv.
Ta godt vare på hverandre og nyt lille godgutten deres[:D]

Tuusen takk!! ordene varmer skikkelig.. men det har vært veldig godt å delt det med dere å... det er litt terapi og kunne dele på oppturer og nedturer.. og lettere enn face til face.. rart men..

vi stor koser oss, og elsker hverdagen og alle fremskritt.. det er en så stor glede at vi har kommet så bra ut av dette at vi tenker ikke på den vonde tia lengre som vond.. utrolig rart hvor fort man "glemmer"...

ORIGINAL: Ephexita

ORIGINAL: mirakelimage

jaaa!! vi må få til et møte snart da pia.. neste uke er litt travel men vi har tid torsdag eller fredag, når passer det for deg ??

Nå er jeg i Oslo igjen da[;)]
Vi flytter opp 1.mai, så etter det har jeg allverdens av tid[:D]
Ser for meg å rømme til deg ett par timer med Amalie for å kunne nyte en kaffe i ro[;)]

Kaffe i bøtter og spann er klart etter 1.mai... kanskje vi får mast til oss ei oreokake etterhvert også [;)]

godt å høre[:)] merkelig nok er det betryggende å dele erfaringer med andre som man ikke vet hvem er.. og heldigvis er januarmammaene en herlig gjeng[:D]

Det skjønner jeg godt[:)] Dere har vært utrolig heldige, det er tydelig at Adrian har noen gode skytsengler og selvsagt en mamma som hjelper han gjennom alt det tøffe[:)]Vi glemmer heldigvis det vonde når man får kjenne barnet sitt inntil seg og de smiler til oss med de glitrende øynene sine[:D]

Gratulerer masse med dagen til Adrian. Godt å høre at det går bra med dere.

Så flott da!! :) 7 mnd tenk på det... jammen flyr tiden.. Godt haan vokser og legger på seg
GRATULERER!![:)]

Wow...jeg syns det er helt villt å tenke på at størstemann på januarforumet allerede er 7 mnd...!! Era er jo født tidlig i januar, å 7 mnd for meg er laaaangt borte![8D][;)]
Gratulerer med 7 mnd dagen til lille store Adrian, og masse til mamman og pappan også såklart! [:)]

Store lille gutten[:)]Kjekt at du oppdaterer oss innimellom[:)]

Liker at du oppdaterer oss[:)]
Gratulerer med 7 månders dagen til Adrian

I går pakket jeg bort lysestaken der jeg ofte tente lys på kvelden og tenkte på de som var så alt for tidlige med å ville hilse på verden, og jeg tenkte faktisk at guri hvor deilig at det gikk så godt med alle! [:D]

Fantastisk hvor stor og flott han er blitt [:D]

Gratulerer med 7 måneder Adrian!

Back
Topp