7 mnd på vei

Lutzern

Februar 14 - miss trøtt
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Dette er vel nært forestående?
Nå er det ikke lenge igjen?!
Du har termin nå i desember eller?
Ja nå er du vel snart ferdig?

Neeeeeeeida!!! 2 måneder igjen! Termin er i februar!

*sukk*

Ikkje gløym svaret du får etter dei blir klar over at terminen er i februar: Oy!! Du kommer til å bli svær!!!

Ikkje gløym svaret du får etter dei blir klar over at terminen er i februar: Oy!! Du kommer til å bli svær!!!
Folk gjør store øyne når de får svaret og sier "oi, du er stor".

Ofte kommer setningene om at det ikke er lenge igjen etter at jeg har fortalt at jeg er i dårlig form, som en slags "trøst" på at det snart er over. De har liksom ikke noe å komme med når de hører det faktisk ikke snart er over...

Eller når de sier: DET TROR JEG IKKE PÅ!!! Da MÅ det bare være tvillinger? Har dere vært på ultralyd å sjekka at det ikke er to? Tror ikke på deg!

Kjempekjekt når jeg faktisk ikke føler magen er så stor.....

Syns det er frekt at folk kommer med sånne kommentarer

Eller når de sier: DET TROR JEG IKKE PÅ!!! Da MÅ det bare være tvillinger? Har dere vært på ultralyd å sjekka at det ikke er to? Tror ikke på deg!

Kjempekjekt når jeg faktisk ikke føler magen er så stor.....

Den er verst trur eg: er du sikker på at det ikkje er to??
- Ja, alle tre ultralyd er feil og DU har rett! Sjølvsagt er det to der inni! Berre eg som fornektar det!

Eg er såååååå nærma til å svara det neste gong nokon prøve seg på den!
Kjenne faktisk at eg blir raud i ansiktet og blodtrykket stige berre av å tenka på det!

Så godt det ikke er bare meg! "Nå er du stor, det MÅ jo bare være to!?! Du har ikke vært så stor de andre gangene!" Standar kommentar hver gang jeg treffer noen i familien eller nære venner.
Treffer jeg på noen som ikke vet når termin er så er det "Oi! Du har vel ikke lenge igjen mor? Håper du at du holder ut til romjula eller?"

Har faktisk sluttet å bli lei meg, men er jammen ikke mye motiverende. Men gud å godt det var å se at det er flere som har det sånn :-)

Sist jeg fikk en sånn kommentar var jeg i så elendig humør etter to timer med krangling på nav-kontoret og lavt blodsukker, så mannen min laga ei unskyldning om at vi hadde dårlig tid. Han forsto at det venta ei remse til denne frekke dama. Hadde tenkt å si til henne på grov nord-norsk: "Ja, æ har en baby der inne! Ka fan e di unskyldning??" Så glad mannen min kjenner meg såpass godt. Hehe!!

Jeg får kommentarer som "nei, du kan umulig være mer enn 4 mnd på vei" "hvorfor er magen din så liten, spiser du nok?" "Sikker på at alt er bra med baby?"

Jeg får kommentarer som "nei, du kan umulig være mer enn 4 mnd på vei" "hvorfor er magen din så liten, spiser du nok?" "Sikker på at alt er bra med baby?"

Fikk sånne kommentarer før. Nå spør folk om jeg skal ha tvillinger? :-S Hahaha!!!

Jeg har heldigvis sluppet unna de fleste kommentarer om magen. Det kom mer i de første 4 månedene når jeg gikk fra null mage til babykul. Den eneste som kommenterer det er mannen min, og det virker som om han bare gjør det fordi han syns det er kjekt å følge med :P

Opplevde ei nå nettopp som så på meg å sa: "det kan ikke være lenge til!", jeg ble umiddelbart litt fornærmet for jeg har jo hele tiden følt at februar er milevis vekke, men så tenkte jeg litt over det og nå er det jo faktisk ikke så lenge til! 9-10 uker :o skummelt og spennende :D

Æ får kommentara om at æ egentlig ikkje e så stor te å vær så langt på vei :-p fornøyd med dem! Mora te stefarn min e grov å kommentere stygt, men tilpgmed ho sa at æ va jo helt vanelig.. Sjho! Godt å sleppe ekkle kommentara, e så sinnsjukt følsom av mæ :-p

Dette er vel nært forestående?
Nå er det ikke lenge igjen?!
Du har termin nå i desember eller?
Ja nå er du vel snart ferdig?

Neeeeeeeida!!! 2 måneder igjen! Termin er i februar!

*sukk*

Høres kjent ut :-S
Takker de få som kaller meg liten.

Får høre at æ har liten magen til å være 30+6. Så får æ høre ja din mage kommer nok ikke til å bli så mye større du e heldig med den. Men selv syns jeg at æ har passe stor mage til meg å være for vær gravidet kvinne har den normale magen til ho å være :) har fått mange fine komplimenter av magen min å da føler jeg mer komfortabel å stråler av glede :)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

"Det er vel snart din tur nå?!"
Jadda....

Lillebror er ventet i midten av februar <3

Det var en på jobb som sa til meg at "nå er det vel ikke lenge igjen". -Lenge og lenge, svarte jeg, det er i februar så det er 8 uker igjen. Fikk da til svar: "8 uker???? Ja om du ikke sprekker før den tid da!!" :eek:Må si jeg ble litt paff, men de fleste kommentarer er at magen ikke er så stor til å vere så langt på vei :)

• Liker
Reactions: EJ
Back
Topp