7 mnd allerede, hvordan er din baby? :)

Mammatil3skatter

Forelsket i forumet
Nå begynner ungene våre å bli ganske store, ca 7 mnd, tiden går så fort! Hva liker din baby å gjøre når h*n er våken, hvordan er humøret, og hva har h*n lært seg sålangt? :)


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Min elsker gååstolen sin! Han er ikke så veldig glad i mat dessverre. Potet/gulrot og banan/risgrøt er greit. Div fruktgreier man får kjøpt er greit. Han sitter selv og har lyst til å krabbe. Hvis han vil sove hele natten snart, blir jeg overlykkelig! :p
 
Glad i mat! Krabber, sitter og har reist seg opp. Våkner fortsatt om natta.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Våken hele tiden, opp hver 2 time om natta å sover max 20 min tilsammen på dagtid..
Veldig blid å veeeeldig aktiv :)
Veldig glad i mat å drikke :) krabber/åler seg bortover gulvet :) :)


Sendt fra iphone via bv forums app
 
Sover hele natta, krabber/åler seg fram, kan sitte selv Veldig glad i mat og alt går ned. Fornøyd og blid stort sett hele tiden. Han er veldig nysgjerrig og kan til tider være overraskende tålmodig :)
 
Hun sover fra 19.00-05.00 får en liten flaske og sover til 07.00 :) Veldig glad og fornøyd. Spiser godt og er nysgjerrig på alt rundt :) Krabber kun etter melkekartongen :p

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Kan sitte selv, ligger helst på magen og åler seg rundt, ikke fremover enda. Spiser som en hest og sover stort sett hele natta. Vanvittig blid fyr :)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Stort sett godt humør. Kan ikkje sette seg opp sjølv endå, men elsker å sitte. Og stå, ikkje minst! Hvis ho blir sutrete er det berre å ta hendene hennar, so reiser ho seg opp med eit kjempeglis! Har fått litt meir dreisen på rullinga, og skubber seg bakover (og blir sinna fordi ho går feil veg) og rundt i ring :)
 
Blid gutt her. Men vil ha mat annenhver time om natta. Sitter ikke selv, og liker ikke noe særlig å ligge på magen heller. Men myyye rulling over til magen for tida. Har fått to tenner nede, og nå bryter tennene oppe fram også.


Sent from my iPad using BV Forum
 
Frøkna blir jo 8 mnd om 11 dager! Men hun lærte seg å sitte selv når hun var 5,5 mnd, kunne krabbe når hun var 6 mnd, og for en uke siden lærte hun å reise seg opp etter ting! Så her går det noen runder rundt stuebordet om dagen :p Sover hele natten, det har hun gjort siden hun var 1,5 mnd. Spiser grøt, litt middag, brødskive og mme da.. Masse frukt! Og elsker vann :D Legger seg 19.00 og våkner mellom 6-7-8 :)
 
Nå er mini 7 mnd :) Det ser ut til at krabbing er like rundt hjørnet, han setter seg nesten opp selv og er generelt veldig blid :) Han har blitt så stor! Hvor har det blitt av babyen min liksom? :p Nå spiser han bare en gang ila natta, det er deilig :D
 
Frøkna blir jo 8 mnd om 11 dager! Men hun lærte seg å sitte selv når hun var 5,5 mnd, kunne krabbe når hun var 6 mnd, og for en uke siden lærte hun å reise seg opp etter ting! Så her går det noen runder rundt stuebordet om dagen :p Sover hele natten, det har hun gjort siden hun var 1,5 mnd. Spiser grøt, litt middag, brødskive og mme da.. Masse frukt! Og elsker vann :D Legger seg 19.00 og våkner mellom 6-7-8 :)
Så tidlig ute hun var! :) Jeg gruer meg til tøtta begynner å krabbe skikkelig, hun kommer seg fort nok rundt fra før:p
 
Back
Topp