7 even!

Maanestråle

Gift med forumet
Og jeg syns magen buler allerede... [;)][:'(]

Vær så snill å fortell meg at det ikke bare er at jeg har lagt på meg...? [8D]

Hvordan står det til med magen deres jenter? Er det bare jeg som føler meg feit om dagen?? [;)][8D]

He he, du er nok ikke alene nei[;)]
Jeg har problemer med å skjule magen allerede[8D]

Og gratulerer masse med 7 uker i dag snuppa[:D][:D]
Dette går veien[:D][:D]

hehe... svigermor syntes jeg hadde lagt på meg.. og barnevakta sambo hadde som liten (fortsatt god venn av fam) hadde suprt svigermor etter 17 mai om jeg er gravid.... Så nei, du er ikke den eneste!!! haha.... Det er NITRIST å finne fram sommerklærne fra i fjor... elsker den ene buksa derfra, men tror den må få ligge til neste år....[:'(]

helt forferdelig... skal snart to uker til syden... har INGEN TING å ha på meg, for eneste jeg kommer inn i er tights og t-sjortene til samboeren!!! [:@][;)][;)]

Har heldigvis ikke noe problemer med å komme inn i klær. Selv om atl er ubehagelig på magen=P. Må skaffe flere tunikaer da, for kan jo ikke gå i t-skjortene mine, da ser jeg i hvertfall gravid ut!:P

Problemet mitt er at jeg er ganske rundt fra før rundt magen... så da er det ikke store erten innvendig som skal til før den buler [8D][8D][8D]

Er sikkert billig på tur da;) Kan shoppe masse! Finnes ikke noen bedre grunn til å handle nye klær;) hihi

Heldig du e som skal til syden[:D] Har selv en mage som buler og jeg er bare 6 uker... Shortsen strammer som bare det, gjorde ikke det for 1 mnd siden... føler meg skikkelig lubben. Har litt magefett fra før av, håper ikke at det er mer fett som er kommet og at jeg bare er oppblåst...[:-]

Back
Topp