7 DPO

Bebeh90

Flørter med forumet
Er det noen som noensinne har følt seg gravide 7 dpo?
Hva følte du? Visste du at du var gravid?
Når fikk du det bekreftet?

Jeg har begynt å føle meg slik jeg gjorde da jeg var tidlig gravid første gang. Det murrer en del i magen, jeg er allerede begynt å bli trøtt, fryser en del, er blitt utrolig slepphendt m.m

Undres om det er noe på gang :angelic:

Første gang jeg var gravid kan jeg ikke huske å ha særlige symptomer før positiv test. Men sist jeg var gravid fikk jeg de første symptomene 6-7 DPO. Fikk ekstreme blodtrykksfall (holdt på å svime av) og fikk melkespreng ut av en annen verden. Den gangen trodde jeg veldig at jeg var gravid (enten det eller innbilt svangerskap :hilarious:). Ingen andre merkbare symptomer så tidlig. Testet positivt 9 DPO.

Lykke til ❤️

Her er mine dagbok notater fra oktober:
7DPO: Mensenmurringer på formiddagen. Blenda test. Magefølelsen sier at noe er på gang❤️ Litt tett i nesa. Metallsmak i munnen. Stikking i venstre eggstokk.

8 dpo:
Murringer i magen. Litt bekkenplager. Blenda tester fra babyplan.

Spiste litt ananas og ble kvalm. Har lyst på noe å spise. Men merkelig matlyst.

Kvalme som kommer og går..

9 dpo:
Hodepine og vondt i nakken.
Negativ babyplan tidligtest
Skygge på CB Early
Godt humør
Merkelig matlyst
Litt murringer

Skygger på babyplan testene på ettermiddagen. En test ble ganske tydelig før streken fadet ut når testen tørket.

Har hatt stikkinger på venstre side i magen. Og føler at noe skjer. Så blir spennende å se om det utvikler seg.

10 dpo:
Tok to babyplan tester og det kom strek på de etter 2 minutter. Trenger ikke å anstrenge meg for å se de. Håper de fortsetter å utvikle seg :D

Våknet opp med litt kvalme. Temperaturen har gått litt opp. Dette er så spennende :)

Litt ømme pupper på kvelden.
Kvalme som har kommet og gått.
Litt stikkinger i magen.

Bekkenplager.

Tok to nye tester, RFSU vanlig og babyplan vanlig. Kom tydelig streker på begge. Jeg er nok gravid❤️

Første gang jeg var gravid kan jeg ikke huske å ha særlige symptomer før positiv test. Men sist jeg var gravid fikk jeg de første symptomene 6-7 DPO. Fikk ekstreme blodtrykksfall (holdt på å svime av) og fikk melkespreng ut av en annen verden. Den gangen trodde jeg veldig at jeg var gravid (enten det eller innbilt svangerskap :hilarious:). Ingen andre merkbare symptomer så tidlig. Testet positivt 9 DPO.

Lykke til ❤️

Jeg har faktisk opplevd blodtrykksfall selv. Da stusset jeg faktisk litt, for det pleier ikke å skje.

Håper jeg snart skal klinke til med en positiv :Heartred

Er det noen som noensinne har følt seg gravide 7 dpo?
Hva følte du? Visste du at du var gravid?
Når fikk du det bekreftet?

Jeg har begynt å føle meg slik jeg gjorde da jeg var tidlig gravid første gang. Det murrer en del i magen, jeg er allerede begynt å bli trøtt, fryser en del, er blitt utrolig slepphendt m.m

Undres om det er noe på gang :angelic:

jeg er også 7 dpo.. Lurer egentlig litt på det samme! Selv er jeg veldig trøtt, oppe å tisser en del om natta og jeg drømmer rare drømmer som jeg husker. Skjer typ aldri! Har også hatt litt mens murring.

Her er mine dagbok notater fra oktober:
7DPO: Mensenmurringer på formiddagen. Blenda test. Magefølelsen sier at noe er på gang❤️ Litt tett i nesa. Metallsmak i munnen. Stikking i venstre eggstokk.

8 dpo:
Murringer i magen. Litt bekkenplager. Blenda tester fra babyplan.

Spiste litt ananas og ble kvalm. Har lyst på noe å spise. Men merkelig matlyst.

Kvalme som kommer og går..

9 dpo:
Hodepine og vondt i nakken.
Negativ babyplan tidligtest
Skygge på CB Early
Godt humør
Merkelig matlyst
Litt murringer

Skygger på babyplan testene på ettermiddagen. En test ble ganske tydelig før streken fadet ut når testen tørket.

Har hatt stikkinger på venstre side i magen. Og føler at noe skjer. Så blir spennende å se om det utvikler seg.

10 dpo:
Tok to babyplan tester og det kom strek på de etter 2 minutter. Trenger ikke å anstrenge meg for å se de. Håper de fortsetter å utvikle seg :D

Våknet opp med litt kvalme. Temperaturen har gått litt opp. Dette er så spennende :)

Litt ømme pupper på kvelden.
Kvalme som har kommet og gått.
Litt stikkinger i magen.

Bekkenplager.

Tok to nye tester, RFSU vanlig og babyplan vanlig. Kom tydelig streker på begge. Jeg er nok gravid❤️
Hadde du hyppigere vannlating om natta eller mye/rare drømmer? Har en del av dine symptomer og er nå 7 DPO, men har hyppigere vannlating om natta og en del rare drømmer som jeg husker.

Da det var tidlig SA/kjemisk:
3 DPO! Akutt kvalm og vondt øverst i magen.

4DPO! Har kjent murringer av og på i hele dag. Stikninger midt på dagen. Vondt nederst i ryggen, delvis symfysen. Samt epiduralsåret.

4 eller 5DPO! Stikkninger på venstre siden

7 eller 8DPO! Utflod: school glue

8 eller 9DPO! Kvalm på morgenen, stikninger i livmorområdet, vondt i korsryggen. Utflod: school glue

9 eller 10DPO! Antyding til skyggestrek. Utflod: school glue

10 eller 11DPO! Positiv test eller skyggestrek... Murringer i bekkenet/symfysen. Vondt i korsryggen. Murringer

Etter dette hadde jeg positive tester som gikk opp og ned i styrke hver dag.

Sist svangerskap, septemberbabyen 2020:
5DPO ubehag i livmorområdet store deler av dagen. Lurer på om det var festesmerter

6DPO murringer venstre side

8DPO vondt i ryggen

9DPO antydning til strek. Avsmak på Pepsi Max. Murringer på kvelden

10DPO svak strek som ble sterkere på ettermiddagen. Leamus i livmorområdet på kvelden.

12DPO(3+5) murringer venstre side. Positiv digital 1-2

Med barn nr 2:
3DPO ubehag på høyresiden av livmoren/eggstokken

6DPO gulaktig utflod. Vondt i ryggen, bekken,-symfysevondt. Vondt i epiduralsåret

8DPO murringer, hovne slimhinner i nesa.

Da det var tidlig SA/kjemisk:
3 DPO! Akutt kvalm og vondt øverst i magen.

4DPO! Har kjent murringer av og på i hele dag. Stikninger midt på dagen. Vondt nederst i ryggen, delvis symfysen. Samt epiduralsåret.

4 eller 5DPO! Stikkninger på venstre siden

7 eller 8DPO! Utflod: school glue

8 eller 9DPO! Kvalm på morgenen, stikninger i livmorområdet, vondt i korsryggen. Utflod: school glue

9 eller 10DPO! Antyding til skyggestrek. Utflod: school glue

10 eller 11DPO! Positiv test eller skyggestrek... Murringer i bekkenet/symfysen. Vondt i korsryggen. Murringer

Etter dette hadde jeg positive tester som gikk opp og ned i styrke hver dag.

Sist svangerskap, septemberbabyen 2020:
5DPO ubehag i livmorområdet store deler av dagen. Lurer på om det var festesmerter

6DPO murringer venstre side

8DPO vondt i ryggen

9DPO antydning til strek. Avsmak på Pepsi Max. Murringer på kvelden

10DPO svak strek som ble sterkere på ettermiddagen. Leamus i livmorområdet på kvelden.

12DPO(3+5) murringer venstre side. Positiv digital 1-2

Spør sikkert rart nå, men hva menes med: school glue? Er 7 DPO og har en del utflod.

Back
Topp