7.desember

MaRtE:)

Gift med forumet
mårnings!

maria sto opp av seg selv i dag, trengte ikke vekkes, det er godt det! hun har nemlig kommet i begynne-på-skolen-trass eller noe sånt, helt tragisk til tider[:o][:-] håper det går over jeg, og det fort!!!

thomas sitter og spiser, jeg har ordnet meg så vi drar snart. skal til fysio, lege og en tur på jobb i dag. ellers lite nytt her, og det er vel egentlig bare bra[:)]

i dag er det faktisk + grader her!! 1 grad eller noe sånt, og det har kommet mere snø[:D] det liker jeg[:D][:D]

Mye snø her også MArte.

Jeg fikk ikke sove i natt og ble illsint. Jo sintere jeg ble jo værre ble det å sovne. Tror jeg sovnet i femtiden og klokken syv ringte vekkerklokka til gubben. Hurra!! Og selv om han sto opp ble jeg bare liggende å vente på at N skulle våkne og det ble ingen emr søvn å meg. N våknet vel 08.10 omtrent.

Nå har jeg dusjet, og vi har spist frokost. Mamma henter oss snart også skal vi til Sverige å kose-handle-tur.

Ellers ingen videre planer for dagen, og godt er nå det[:)]

Hei sveis! [:)]

Ja, her er det 0 grader, uvant deilig! [:)] Det har snødd masse i natt, og det fortsetter bare å snø ser jeg.
Jeg har vært på PulsSpinn, ungene har hatt juleverksted i barnepassen. Tobias har pynta seg selv litt mer enn han pynta papiret, så han går rundt med glitter i alle farger på brystkassa og magen, hehe!
Dro innom biblioteket etterpå, lånte Elias-dvd og en julebok skrevet av vår nabo, den store forfatteren [;)] Den gleder vi oss til å lese! [:)]
Da vi kom hjem så tok vi frem akebrettet, så vi har aka og måkt litt snø. Tobias ble lei etter en stund, så Ida var litt ute alene. Deilig når de blir så store at de klarer det! [:)]

Har egentlig ingen andre planer i dag, må vel ut og måke snø igjen i ettermiddag om det fortsetter å snø sånn!

Ha en fin dag dere! [:)]

Ja ja ja for en dag[:D] Vi dro til Sverige og der ble det stor shopping. Div Reima votter til N og noe klessett til snuppa i magen, som alltid. Nicholas klarte også å lure mormor til å kjøpe en Bakugan til han. Handlet også masse mat. Jeg datt over to par støvletter som jeg bare måtte ha, ett par sorte og ett par grå. Nå har jeg virkelig sykt mange støvletter altså. Hadde lovet gubben å kjøpe med snus, øl og rødvin til han også. Vi har jo fått vinskap på kjøkkenet i nyhuset så det måte fylles opp. Jeg kjøpte 7 flasker vin og en 3 liter med vin + ett brett med øl.

Og hva skjer på vei hjem?? Joda tollkontroll Vi ble stoppet og tolleren snakket med mamma som var veldig ærlig. Han tittet inn i bilen til N og tittet i bagasjen. Kom frem til mamma i vinduet igjen og sa: "Ha en god tur videre"[:D] Jeg å for meg bot, fratatt alt vi hadde med for mye og full pakke, men dengang ei...... Så da var det ikke oss han ville ha denne gang, og godt er nå det.

Vår ny-single kompis har vært her på middag, og det er kos som alltid. Nå driver han og N og bygger lego på rommet til Nicholas, og jeg hører Nicholas ler rått der inne. Det er stas med voksenbesøk som gidder leke med han gitt.

Back
Topp