7.desember *skravletråden*

Skrållan

Forumet er livet
Hei sveis! [:)]

Ja, her er det 0 grader, uvant deilig! [:)] Det har snødd masse i natt, og det fortsetter bare å snø ser jeg.
Jeg har vært på PulsSpinn, ungene har hatt juleverksted i barnepassen. Tobias har pynta seg selv litt mer enn han pynta papiret, så han går rundt med glitter i alle farger på brystkassa og magen, hehe!
Dro innom biblioteket etterpå, lånte Elias-dvd og en julebok skrevet av vår nabo, den store forfatteren [;)] Den gleder vi oss til å lese! [:)]
Da vi kom hjem så tok vi frem akebrettet, så vi har aka og måkt litt snø. Tobias ble lei etter en stund, så Ida var litt ute alene. Deilig når de blir så store at de klarer det! [:)]

Har egentlig ingen andre planer i dag, må vel ut og måke snø igjen i ettermiddag om det fortsetter å snø sånn!

Ha en fin dag dere! [:)]

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ nei, stemmer det!! Det er jo handball-EM nå! [&o][&o] Da utgår jo Grey's! Også jeg som hadde gleda meg sånn til det! [:@]

Hei! I dag har jeg vært å handlet litt, endte opp med Kurt Nilsen julecd, sei godbit til pusene, en film til Amalie og 1 1/2 julegave og en pose med søte blå klær i str liten[;)]

Henta snuppa som er trøtt og grinette, og nå som gubben endelig er hjemme så skal vi koke litt risgrøt til middag[:D]

ORIGINAL: Mamma til Andrea

ORIGINAL: Skrållan

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ nei, stemmer det!! Det er jo handball-EM nå! [&o][&o] Da utgår jo Grey's! Også jeg som hadde gleda meg sånn til det! [:@]

Det går visst på en annen kanal. TV2 Bliss, er det det det heter, tro?

Hadde vi bare hatt TV2 Bliss, så hadde jo det vært finfint det... [&o]

ORIGINAL: Destiny85

Hei! I dag har jeg vært å handlet litt, endte opp med Kurt Nilsen julecd, sei godbit til pusene, en film til Amalie og 1 1/2 julegave og en pose med søte blå klær i str liten[;)]

Henta snuppa som er trøtt og grinette, og nå som gubben endelig er hjemme så skal vi koke litt risgrøt til middag[:D]

Så herlig med en pose med søte blå klær i str liten! [:D][:D]

Hei sveis!
Her har jeg vært på jobb en liten tur, mens pappan var hjemme med Haakonsen i dag. Full i feber i går kveld og natt, men heldigvis på bedringens vei nå[;)]
Nå er pappa'n på jobb, mens jeg og gullet koser oss med mandariner og barnetv[:)]

Ellers så gleder jeg meg vilt til håndballjentene begynner storspillet[:D][:D][:D]

Grey's har jeg allerede satt på opptak, så det kan jeg se senere, eller i morgen[:)]

Og forresten.... litt sentimentalitet hører vel også med.... Gratulerer med dagen til verdens beste mormor som hadde hatt bursdag i dag... Savner deg...[:(]

hei jenter.

i dag hadde Phillip sin barnehage julefrokost fra kl 8-10, jeg, samboern og Leah ble med Phillip å spise frokost, hva det en time og Leah skal begynne i barnehagen 1.mars og alle tok veldig godt i mot ho i dag både små og storre[:D]

vi begynt i går potte trening hjemme med Phillip.

ellers er det bare tull når det gjelder soving ang Leah, skal være glad Phillip hva ikke sånn da tror jeg han hadde blitt enebarn.

Back
Topp