Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
noen som har satt inn 7 delt? Og fått positiv test?
Vet dere om det er «dårlig» med 7 delt? Trodde det egentlig skulle vært 8 delt...![]()
.ÅåhMin sønn var 7 nesten 8- delt ved innsetting på dag 2. Han er en frisk og sunn liten krabat.
Tusen takk! Ja håper det blir positiv test denne gangen!Lykke til forresten hvis du er ruger nå.
Egget ditt er det absolutt godt potensiale i. Heier på ditt 7-delte. Måtte det bli like fint som mitt har blitt![]()
Så kjekt! Hvor langt på vei er du? Sa legen/sykepleieren at det nesten var 8 delt? De sa bare at det så bra ut hos megMitt var 7 delt...nesten 8delt..
Gravid er jegtror det ikke helt enda at det er sant...
Skal ta test 1/11. Men vil ta den før! Vil prøve å ta en test på lørdag. Da er jeg på rugedag 9Spennende, når tester du etter innsett?
Så kjekt! Hvor langt på vei er du? Sa legen/sykepleieren at det nesten var 8 delt? De sa bare at det så bra ut hos meg
Klarer ikke helt å tenke positivt.. legen sa det var vanskelig å sette inn egg denne gangen. Det står i journalen ; « litt vanskelig» håper ikke det har noe å si...![]()
10 uker.Så kjekt! Hvor langt på vei er du? Sa legen/sykepleieren at det nesten var 8 delt? De sa bare at det så bra ut hos meg
Klarer ikke helt å tenke positivt.. legen sa det var vanskelig å sette inn egg denne gangen. Det står i journalen ; « litt vanskelig» håper ikke det har noe å si...![]()
Gratulerer!Jeg har også oppført "litt vanskelig" i journalen min på innsett ved det siste fersk forsøket mitt nå. Er gravid 22+6 i dag, så det hadde ingenting å si for min del [emoji4]
Egget var forøvrig "kun" 4 delt (2 dagers).
Med litt vanskelig betydde det i mitt tilfelle at de forsøkte først en gang å sette inn, men måtte bytte til ett annet innsettings verktøy (jeg aner ikke hva de sprøytene de bruker ved innsett heter [emoji28]). Så det lille egget mitt måtte faktisk flyttes fra en sprøyte/ kanyle eller hva enn det er til en annen [emoji5]
Så kjekt! Hvor langt på vei er du? Sa legen/sykepleieren at det nesten var 8 delt? De sa bare at det så bra ut hos meg

Hvilken rugedag er jeg på idag når jeg satt inn sist fredag ?? Teller jeg med den dagen jeg satt inn når det er fryseforsøk ?eller fra onsdag av da de begynte å tine eggene ? Ble plutselig litt usikker nå..![]()
Ja, det var todagers. Tinte på onsdag og satt inn på fredag.Det er enklere å telle dpo! Hvor mange dager var egget du satte inn?[emoji5] om du satte inn todagers er du 8 dpo idag[emoji5]
Ja, det var todagers. Tinte på onsdag og satt inn på fredag.
Jeg klarte ikke holde meg idag, fikk negativ test. Men 8dpo er vell for tidlig uansett ?
Nei torsdag! Tenkte feil! Tinte på torsdag og satt inn på fredag8 dpo er tidlig ja!! Men de tinte på onsdag og satte fredag? Da har de jo dyrka etter de tok opp også..[emoji5]