7 delt ?fryseforsøk

.Anonym.

Glad i forumet
noen som har satt inn 7 delt? Og fått positiv test?
Vet dere om det er «dårlig» med 7 delt? Trodde det egentlig skulle vært 8 delt... :)

Lykke til forresten hvis du er ruger nå.
Egget ditt er det absolutt godt potensiale i. Heier på ditt 7-delte. Måtte det bli like fint som mitt har blitt ;):flower

Mitt var 7 delt...nesten 8delt..
Gravid er jeg :) tror det ikke helt enda at det er sant...

Mitt var 7 delt...nesten 8delt..
Gravid er jeg :) tror det ikke helt enda at det er sant...
Så kjekt! Hvor langt på vei er du? Sa legen/sykepleieren at det nesten var 8 delt? De sa bare at det så bra ut hos meg

Klarer ikke helt å tenke positivt.. legen sa det var vanskelig å sette inn egg denne gangen. Det står i journalen ; « litt vanskelig» håper ikke det har noe å si...:)

Så kjekt! Hvor langt på vei er du? Sa legen/sykepleieren at det nesten var 8 delt? De sa bare at det så bra ut hos meg

Klarer ikke helt å tenke positivt.. legen sa det var vanskelig å sette inn egg denne gangen. Det står i journalen ; « litt vanskelig» håper ikke det har noe å si...:)

Jeg har også oppført "litt vanskelig" i journalen min på innsett ved det siste fersk forsøket mitt nå. Er gravid 22+6 i dag, så det hadde ingenting å si for min del [emoji4]
Egget var forøvrig "kun" 4 delt (2 dagers).
Med litt vanskelig betydde det i mitt tilfelle at de forsøkte først en gang å sette inn, men måtte bytte til ett annet innsettings verktøy (jeg aner ikke hva de sprøytene de bruker ved innsett heter [emoji28]). Så det lille egget mitt måtte faktisk flyttes fra en sprøyte/ kanyle eller hva enn det er til en annen [emoji5]

10 uker.
Ja de så det var på vei til å dele seg til 8...når de satt det inn...
Masse lykke til :) Håper spiren sitter

Jeg har også oppført "litt vanskelig" i journalen min på innsett ved det siste fersk forsøket mitt nå. Er gravid 22+6 i dag, så det hadde ingenting å si for min del [emoji4]
Egget var forøvrig "kun" 4 delt (2 dagers).
Med litt vanskelig betydde det i mitt tilfelle at de forsøkte først en gang å sette inn, men måtte bytte til ett annet innsettings verktøy (jeg aner ikke hva de sprøytene de bruker ved innsett heter [emoji28]). Så det lille egget mitt måtte faktisk flyttes fra en sprøyte/ kanyle eller hva enn det er til en annen [emoji5]
Gratulerer! :) så gøy! Jeg vet ikke hva som var vanskelig hos meg.. men tok lang tid med ultralyden før de satt inn egget, og litt etterpå. Har alltid satt inn egg som er 4 delt, eller 8 delt, aldri 7-delt. Men krysser fingrene for at det er gullegget ♥️

Det har ikke noe å si :). Det var litt vanskelig med småen også. Legen røsket litt i livmorhalsen og det var litt ubehagelig, men barn det fikk jeg.
Håper du er like heldig. Prøv og tenk positivt :Heartred

Hvilken rugedag er jeg på idag når jeg satt inn sist fredag ?? Teller jeg med den dagen jeg satt inn når det er fryseforsøk ?eller fra onsdag av da de begynte å tine eggene ? Ble plutselig litt usikker nå.. :p

Hvilken rugedag er jeg på idag når jeg satt inn sist fredag ?? Teller jeg med den dagen jeg satt inn når det er fryseforsøk ?eller fra onsdag av da de begynte å tine eggene ? Ble plutselig litt usikker nå.. :p

Det er enklere å telle dpo! Hvor mange dager var egget du satte inn?[emoji5] om du satte inn todagers er du 8 dpo idag[emoji5]

Det er enklere å telle dpo! Hvor mange dager var egget du satte inn?[emoji5] om du satte inn todagers er du 8 dpo idag[emoji5]
Ja, det var todagers. Tinte på onsdag og satt inn på fredag.

Jeg klarte ikke holde meg idag, fikk negativ test. Men 8dpo er vell for tidlig uansett ?

Ja, det var todagers. Tinte på onsdag og satt inn på fredag.

Jeg klarte ikke holde meg idag, fikk negativ test. Men 8dpo er vell for tidlig uansett ?

8 dpo er tidlig ja!! Men de tinte på onsdag og satte fredag? Da har de jo dyrka etter de tok opp også..[emoji5]

Ser jo nå at du har satt inn 7, nesten 8 delt! 8 delt er vel tre/fire dager tror jeg! Blasto er jo 5 dager[emoji5] kanskje du er litt flere dpo! På dag to var mitt 4 delt!

Back
Topp