Linka
Gift med forumet
Da er det 7 dager igjen til termin og jeg begynner og kjenne litt nærvøsitet. Jeg tror ikke han kommer før termin for det har vært rolige dager, men allikevel er det en del av meg som gruer meg til fødselen. Ligger i senga og "husker" riene, men gir tapt for jeg bare vet de gjør vondt, men husker de ikke. Her om dagen så jeg ned på magen og tenkte : Hmmm.... vil jeg virkelig ha en til??? Og så ristet jeg på hodet og sa til meg selv at det var det dummeste jeg hadde hørt. Selfølgelig vil jeg ha en til. Har alltid ønsket meg to.
Det er en så spennende måned foran alle oss januarmammaer og jeg håper at vi holder like god kontakt på "født i januar" og "foreldre til 1 åringer". Det blir mindre tid på pc`n, men hadde vært kos med oppdateringer om hvordan barna har det fra tid til annen.
Ønsker dere alle lykke til meg forestående fødsler og tvinner tomler for min egen.[:)]
Klem
Det er en så spennende måned foran alle oss januarmammaer og jeg håper at vi holder like god kontakt på "født i januar" og "foreldre til 1 åringer". Det blir mindre tid på pc`n, men hadde vært kos med oppdateringer om hvordan barna har det fra tid til annen.
Ønsker dere alle lykke til meg forestående fødsler og tvinner tomler for min egen.[:)]
Klem