Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

God kveld!
Vesla sovna på et blunk 19.40. Hun har styra skikkelig ved legging den siste uka, så det var deilig å slippe motstand i kveld.
Nå: kaffe, Desperate Housewives, 86% sjokolade og sofasliting.
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Så mye fine bilder av alle ungene her idag![]()
Hermine våkna med 39.0 i feber idagMen formen har vært fin likevel så vi har vært på Haagen Dazs iskrembar, gått litt tur og bada i bassenget likevel. Tempen har vært oppe i 35 grader i skyggen idag så måtte avkjøle henne i bassenget
![]()
For første gang har hun sovna i vogna på tur hjem fra middag, fikk lurt på henne nattbleie og lagt henne over i senga uten at hun våkna, tydelig utslått ja!
Jeg sitter å venter på at et hosteanfall skal gi seg så jeg kan legge meg uten å vekke henne![]()
Fra Haagen Dazs!![]()
Fornøyd unge og fornøyd mamma
Vis vedlegget 67799
Vis vedlegget 67800
Jen har ikke sovet på dagtid siden torsdag i forrige uke, men hun rekker jo ikke å bli trøtt heller når hun våkner så seint.Godt hun la seg uten styringsamme med Liana idag
men det var vel fordi hun som kun 20 min (maks) på dagen.. hehe..
Åh! Sjokolaaaade![]()
Jen har ikke sovet på dagtid siden torsdag i forrige uke, men hun rekker jo ikke å bli trøtt heller når hun våkner så seint.
Går fint an å spise noen biter med såå mørk sjokolade innimellom. Er ikke mange kalorier i en bit!
Hahahaaa...Jeg er sånn med god middag: spiser gjerne litt ekstra.joah, problemet mitt er at jeg ikke får stoppa for det er tomthehe.. null viljestyrke om det ligger sånt her hjemme
![]()
Det var noe mektig kan man siSå mye fine bilder av alle ungene her idag![]()
Hermine våkna med 39.0 i feber idagMen formen har vært fin likevel så vi har vært på Haagen Dazs iskrembar, gått litt tur og bada i bassenget likevel. Tempen har vært oppe i 35 grader i skyggen idag så måtte avkjøle henne i bassenget
![]()
For første gang har hun sovna i vogna på tur hjem fra middag, fikk lurt på henne nattbleie og lagt henne over i senga uten at hun våkna, tydelig utslått ja!
Jeg sitter å venter på at et hosteanfall skal gi seg så jeg kan legge meg uten å vekke henne![]()
Fra Haagen Dazs!![]()
Fornøyd unge og fornøyd mamma
Vis vedlegget 67799
Vis vedlegget 67800
Hahahaaa...Jeg er sånn med god middag: spiser gjerne litt ekstra.