7.7 MANDAG ♡

lennypenny

Forumet er livet
VIP
September 2012
Heisann jenter :-)
Er så mye som skjer for tiden så rekker ikke alltid å skrive her.
Håper dere har det fint :-)

Vi skal søke på Svensk skole til Khalid fra august/september. Blir greit for han :-)

Nå skal vi ut på tur med søster, svoger og niesen vår.
Sol og fint i dag også :-)

Hva skal dere? :-D ;-)

Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app

Jeg har en liten skrift tatovering på overarmen, som jeg angrer ekstremt på. Skal ta cherry blossoms der. Ikke så stort som på bilde.

Hva syntes dere om disse? :-)

Vedlegg

• 1404721105663.jpg
    1404721105663.jpg
    9,5 KB · Visninger: 12
  • 1404721121665.jpg
    1404721121665.jpg
    13,9 KB · Visninger: 12
God morgen!

Jeg sto opp kl 6:40 med Liana idag.. jeg selv våkna 6:20 av at jeg måtte på do, men turte ikke å stå opp i frykt for å vekke noen :P haha..

Jentene så akkurat på frost (helt med),
1404724896002.jpg

Regn og masse vind idag, så spørs om det blir noe utelek:P en av oss får heller ta de med på butikken eller noe;):P

Fine bilder av barna dine Lene :)
Ser ut som om dem hadde det gøy:D

Kos deg masse på tur ;)

Jeg likte den øverste tatoveringen veldig godt :D og den må vel være grei å bruke for å dekke over? Med tanke på grenen lissom :)

God morgen!

Jeg sto opp kl 6:40 med Liana idag.. jeg selv våkna 6:20 av at jeg måtte på do, men turte ikke å stå opp i frykt for å vekke noen :P haha..

Jentene så akkurat på frost (helt med),
Vis vedlegget 67724

Regn og masse vind idag, så spørs om det blir noe utelek:P en av oss får heller ta de med på butikken eller noe;):P

Hahaha, skjønner at frost er populær hos dere:D:D:D:D

•☆Tastedingsen☆•

Her er det overskya og 24 grader og lummert til de grader:eek: våkna kl 6 av et skikkelig brak av ett tordenvær, heldigvis sovna barna igjen og sov til halv 8;) virker som det kommer mer tordenvær pga det er trykkende.
Jentene sitter og koser seg med en is og minsten sover:D:D:D
1404726366963.jpg

•☆Tastedingsen☆•

Hehe ja.. det dabbet av her...så har hatt en pause fra selve filmen;) nå er det vel på'n igjen:P hehe

Hehehe, er ofte sånn;) vært sånn.med Rapunsel her i gården:D hvordan går det med magen? Er smertene blitt borte?

•☆Tastedingsen☆•

Jeg har en liten skrift tatovering på overarmen, som jeg angrer ekstremt på. Skal ta cherry blossoms der. Ikke så stort som på bilde.

Hva syntes dere om disse? :-)

Jeg elsker sånne tattiser:D
Har selv 3, ene er ganske stor, har en linje på siden av leggen;)

•☆Tastedingsen☆•

Her er det overskya og 24 grader og lummert til de grader:eek: våkna kl 6 av et skikkelig brak av ett tordenvær, heldigvis sovna barna igjen og sov til halv 8;) virker som det kommer mer tordenvær pga det er trykkende.
Jentene sitter og koser seg med en is og minsten sover:D:D:D
Vis vedlegget 67725

•☆Tastedingsen☆•

Fine jenter :D hehe ser ganske så opptatte ut der dem sitter:rolleyes::D

Torden passer seg dårlig om natta eller tiiidlig om morgen! Hehe..syns jentene det er deilig med ferie?:D

Hehehe, er ofte sånn;) vært sånn.med Rapunsel her i gården:D hvordan går det med magen? Er smertene blitt borte?

•☆Tastedingsen☆•

Ja Emira har hatt noen runder med Rapunsel hun å.. tror nok Liana ville likt den nå, siden det er mye sanger der å.. er lissom det som fanger oppmerksomheten hennes :)

Magen har det fint :D smertene er verst de to første dagene! Ellers er det nesten ingenting etter det;):D

Fine jenter :D hehe ser ganske så opptatte ut der dem sitter:rolleyes::D

Torden passer seg dårlig om natta eller tiiidlig om morgen! Hehe..syns jentene det er deilig med ferie?:D

Takk:D
Hahaha, gi dem en is og de sitter stille som mus og koser seg;) Jaaah, de storkoser seg og vi bader hvet dag i bassenget, så tia går den altså:cool::p

Hater tordenvær, og liker det veldig dårlig på natta eller tidlig morgen:p:eek:

•☆Tastedingsen☆•

Ja Emira har hatt noen runder med Rapunsel hun å.. tror nok Liana ville likt den nå, siden det er mye sanger der å.. er lissom det som fanger oppmerksomheten hennes :)

Magen har det fint :D smertene er verst de to første dagene! Ellers er det nesten ingenting etter det;):D

Koser snuppene dine seg med ferie, da?:D

Så.deilig for deg og slippe smerter annet enn de 2 dagene, ikke at det ikke er nok altså;)

Ja, rapunsel er så fiiin og mange fine sanger og litt morsomheter også;)

•☆Tastedingsen☆•

God dag jenter :-) eg å Fie sto opp klokka 08 i dag, også for vi å Hent besteforeldrene hennes, og kjørt de på Flyplassen :-) også va eg å Fie å handla på coop obs :-) nåkka fie syns e arti, så go plass å spreng på :-P no ha eg lagt ho, men ser ikje ut som at ho ha tenkt å søv nå særle.... I ettermiddag ska vi ta oss ein tur på stranda trur eg :-) bi så forferdelig varmt her heime... 30 grader ute no...

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Godt med litt popkorn:D
1404733342167.jpg
1404733428483.jpg

•☆Tastedingsen☆•

Lennypenny: Så spennende med skolegang til høsten for Khalid sin del. Hva slags linje blir det da?:) Fine bilder av barna. Er det kjekt med de nye naboene?:)

Anita: Var det snappen min som utløste interessen for Frost igjen eller? :p

Mammatil..: Varmt her også. Venter bare på regn og tordenværet! Det blåste opp veldig nå og det er meldt lyn, bulder og 22mm nedbør.:p Så fint bilde av barna!

Vigdis: Oi, så varmt det var hos dere da! Godt med sommer og mulighet til å tilbringe ettermiddagen på stranda.:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Hei på dere!
Vi sov til kl. 10 i dag også. Fint det, men jeg har vært trøtt og slapp i dag likevel. Sikkert medtatt etter lørdagens fest.:p

Vi har vært på butikken en dag, Jen fikk ei Mummibok med lyder i (og den har vi lest 10ganger nå), jeg har bakt brød, og vi har lekt oss ute. Vi prøver oss på en film vi også: Biefilmen! For BIIIEEEEE er nemlig et flittig brukt ord om dagen.:p

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Back
Topp