Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå vet jeg veldig liten om hva jeg skal på glattkjøring, annet enn jeg er livredd for å spy ned bilen. Er det trygt å dra på glattkjøring i 7+2? Trenger så sårt lappen før fødsel.

Helt trygt. Størst sjans for at du spyr, enn noe annet hvertfall![]()

Var på glattkjøring i dag selv! 5+0. Det gikk veldig fint. Satt ikke i bilen hele tiden mens hun andre eleven kjørte bare, og droppet «kræsj-testen»![]()

Bilen tok ett par runder når kjørelæreren dro i brekketHar en følelse det kan bli tøft det der![]()

Stemmer! Bare å være rolig, jaEr den kræsj-testen en simulator/maskin? For den fikk jeg beskjed om jeg kunne stå over når jeg spurte kjørelærer
Da blir jeg litt roligere. Det skal bli så digg med lappen!
Herregud, ja, det blir veldig deilig å få lappen i boks! Har du tatt teorien og sånt enda eller?Stemmer! Bare å være rolig, jaHerregud, ja, det blir veldig deilig å få lappen i boks! Har du tatt teorien og sånt enda eller?
.
Ikke lenge igjen da!Har tatt teori! Mangler bare glattkjøring og langkjøring før oppkjøringen.
Ikke fått oppkjøringsdato enda, da jeg har vært litt treig med å levere synsattest til vegvesenet![]()
Man må levere synsattest også ja, da har jeg en ting til jeg må gjøre jeg også
Ikke lenge igjen da!Man må levere synsattest også ja, da har jeg en ting til jeg må gjøre jeg også
![]()

Åja! Okei det var godt å høre for min delDet spørs helt på synet ditt! Måtte skrive under på sånn helseopplysninger når jeg tok teorien og ettersom synet mitt er dårlig må jeg levere attest. Er 100% avhengig av linser![]()