7 1/2 mnd og sutrete

❤☆Mamma til william☆❤

Blir kjent med forumet
Som i tittel , sutrer hele tiden vil bare bli bært på og vil ikke leke,sover dårlig , vil ikk være på magen og øve på mageleie ..
Noen som har vært borti ? Er det en periode?
Han er ikke 'syk' .
 
Ja :rolleyes: sånne dager/perioder har vi stadig vekk. Tror det er veldig vanlig og slitsomt. For oss hjelper det å gå ut en tur, i bæresele eller trille. Kan også noen ganger hjelpe at hun får på seg uteklær og kan sitte/ligge på bakken og leke litt. Men på ekstra dårlige dager skal hun trilles eller bæres. Kan også hjelpe å sitte i spisestolen og gnage på en paprika eller noe tørt brød.
Jeg tror det ofte er ubehag og irritasjon pga tannfrembrudd. Og noen dager bare at det har skjedd så mye at hun er slitne og kun vil klistre seg inntil mamma :hilarious:
 
minien vår hadde det sånn en mnd tid før han fikk til å forflytte seg mer.. :banghead: han prøvde og ville så mye, men fikk det ikkje til. :woot: når han begynte å forflytte på seg så ble han mye bedre humør igjen. :)
 
Som i tittel , sutrer hele tiden vil bare bli bært på og vil ikke leke,sover dårlig , vil ikk være på magen og øve på mageleie ..
Noen som har vært borti ? Er det en periode?
Han er ikke 'syk' .
Vi hadde en slik periode (den varte nesten 2 mnd!) jeg holdt på å klikke, kunne ikke forlate rommet uten at han begynte å gråte. Det gikk heldigvis over!
Her krabbet han i tillegg, så kan være en kombinasjon hos deg? Seperasjonsangst, som er veldig normalt i denne alderen, og frustrasjonen over at han ikke kommer seg rundt?
Det var mye sutring når lille her ikke klarte å komme seg av flekken, han hadde jo så lyst. :rolleyes:
 
Takk for svar alle
Han klør mye i munnen og samtidig som han ikke får yil å flytte seg helt så er sikkert mye i kombinasjon, var godt i gang med spising av fast føde der er det visst bare pupp nå :nailbiting:
Skulle ønske perioden var over
 
Vi er inne i klokkestilling helvete, så jeg er 100% enig med deg i å ønske det alt var over :banghead::shifty::arghh:
 
Har tvillinger på 10 mnd. Har sliti mye med sutrete gutter av og på. En av guttene har en utviklingsforstyrrelse, å er helt avhengig av meg, ingen andre enn jeg får bære han, bare gråter hvis andre prøver. Har gått såå fint med den andre gutten og pappan, men på søndag så var der som å knipse så var alt galt, så her er det tenner på gang. Klenger på meg på ettermiddagen, kjempe sår, sovet dårlig på natta.. det er sååå slitsomt.. men trøster meg med at det er en periode og at det går over.. men sååå godt å lese at andre har det sånn å man føler seg til tider veldig alene..
 
Back
Topp