7-års bursdag

Bruker321nor

Glad i forumet
Jenta mi skal feire dagen med alle jentene fra klassen i skolens gymsal.
Er det noen her som har noen ideer til ting vi kan finne på med dem der, sånn at det ikke bare blir løping og herjing.

La dem løpe og herje litt. Det er helt perfekt[:)]
En gymsal innbyr jo til dette.
Du kan jo styre mye av aktivitetene selv, som f.eks: kanonball, stikkball, alle mine duer, stafetter etc...etc....de blir svette da[:)]
Disco/dans er jo gøy, flasketuten............

takk for ideer. har tenkt å la dem løpe fritt for det meste, men å ha noe organisert i bakhånd er jo greit.

Og så har du Stiv heks - er det ikke det den heter, den sisten-varianten hvor man står helt stille med beina fra hverandre slik at de som ikke er tatt kan krabbe mellom beina dine og "fri" deg?

ORIGINAL: Minerva

Og så har du Stiv heks - er det ikke det den heter, den sisten-varianten hvor man står helt stille med beina fra hverandre slik at de som ikke er tatt kan krabbe mellom beina dine og "fri" deg?

jaaa, det var en også. Den vet jeg jenta mi liker også

ORIGINAL: ~Fruen~

ORIGINAL: Minerva

jaaa, det var en også. Den vet jeg jenta mi liker også

Men det blir kansje noen i kjoler og skjørt, og da er det kansje ikke ideelt å kype mellom beina på hverandre..? [:)]
Sett opp ei slags hinderløype, som inkluderer turnelementer (stupe kråke, slå hjul, stå på hendene osv osv..) [:)]

Back
Topp