6uker siden positiv test, men ingen spire;'(

mammatilM&L

Elsker forumet
Var på tidlig ul nr 2 i dag, siden det ikke vistes annet en forstørret livmor på den første (14dager siden).. I dag var det ikke noe framgang, alt så likens ut, både invendig og vanlig ul.. Tok blodprøver, skal ta en til på mandag, får resultate i slutten av neste uke.. Nok en uke med venting:/
Har ikke blødd eller hatt smerter.. Men tror spiren har sluttet å vokse, skulle ha vært i uke 8 nå, så rart om ingenting vises :/ Er bare å vente på svarene fra  blodprøven..
Tok også to g-tester til i dag, en vanlig som ble positiv med en gang, kanskje en anelse svakere, er ikke sikker.. Tok og en med ukeindikator, den viste "gravid 2-3"
Er så usikker på hva som skjer med kroppen, men begynner virkelig å forbrede meg på at spiren snart kommer ut..
Men om så skjer, så gir vi ikke opp, for vi skal nok ha en baby til :D
Har en utrolig snill å støttende samboer som har vært med å holdt meg i handa, og han prøver så godt han kan å være positiv, men ser jo at han er trist han også.
Vi har bestemt oss for å ikke tenke for mye, men heller ta oss av sønnen vi allerede har <3

Synes selv den som ble tatt 2.7 er litt svakere enn de andre.. Rart at den ble sterk igjen 13.7 :/ Ikke lett å skjønne seg på :/

Så rart og frustrerende! Håper du snart får svar på hva det kan være, en god klem skal du få. Man får så mange tanker og drømmer med en gang testen blir positiv og det er tungt og vanskelig å plutselig skulle legge det fra seg.

Lykke til, håper på positiv oppdatering!

Må være tøfft å gå å vente slik..... og ikke vite helt hva som skjer i kroppen.
Håper ting ordner seg for deg, hvis ikke denne gangen men at da neste gang sitter spiren.

Uffda, jeg kan ikke annet enn å ønske deg lykke til :) Om det så er denne gangen eller neste, masse masse masse lykke til!

rare rare kroppen altså...... jeg krysser fingerene for dere!
og som du sier, bruk energien på den herrlige gutten deres, han kommer dere til å ha usnsett hva som måtte skje! :) <3

Tusen takk for støtte alle sammen :))

Jeg er så lei av å gå å tenke å ikke vite sikkert så skal ta kontakt med jm på mandag for å bli henvist til st.olav der de kan det de driver med så vi kanskje får et ordentlig svar på hva som er galt..

en_til? skrev:
Uff, så utrolig frustrerende å ikke vite noe. Uff... Og så rart at det ikke vises noe men testene er positive. Håper virkelig du får svar på blodprøvene og at de er positive. Er ikke gøy når noen forlater oss.. Så jeg velger å være positiv til det motsatte er bevist. Masse lykke til med blodprøvetakning og resultat.

Tusen takk for støtte :)

Nei det hørtes fryktelig vondt å frustrende ut:( men syntes du er sterk som klarer å tenke framover uansett. Viktig å være sta;) barn skal dere nok få :) lykketil:)

Huff, så trasig :(
Håper dere får gode nyheter, må være forferdelig å gå å ikke vite hva som skjer..
 Jeg sender ihvertfall en god klem!!

Back
Topp