6mnd og 2 årskontroll idag

Prinsessa*

Forumet er livet
VIP
Sommerfuglene
Marsipanene 2019
Snøfnuggene 2025 ❄️
Idag var vi på 6mnd og 2 årskontroll og det gikk supert.

Linnea var 66cm og 6660gram på sin 6 mnd kontroll for litt over 1 år siden hehe...fine tall det emoticon Minstemann var 65cm og 7220gram (alle hans veiinger slutter på 20 hehe)

Linnea var 88cm og 13 kg.

Begge fikk sjekket ører og ble lyttet på og alt var i sin skjønneste orden.

Har jo selvfølgelig bilder til dere da, men jeg kommer ikke til å dele noen med dere lenger DA JEG IKKE FATTER MEG PÅ DISSE FORSTOREBILDENE OG NYE BVemoticon

Fine mål på Stian, litt større enn søstern var, det er supert det :)
Han har virkelig kommet seg på vekta altså :)

Fine mål på de begge to! :)

Om du trenger hjelp kan jeg hjelpe deg vettu ;)

så flotte mål på de begge.. er sååååå supert at alt er som d skal være. at de vokser som de skal og alt bare er bra.

minien din er ca like stor som minien min. min var 60 gr tyngre hehe. de vokser til disse små babyene våres..

Cinii skrev:
Fine mål på de begge to! :)

Om du trenger hjelp kan jeg hjelpe deg vettu ;)

Ja, jeg får få et lyn kurs på landstreffet tror jeg...for jeg trenger slikt inn med teskjei :P

lena89 skrev:
så flotte mål på de begge.. er sååååå supert at alt er som d skal være. at de vokser som de skal og alt bare er bra.

minien din er ca like stor som minien min. min var 60 gr tyngre hehe. de vokser til disse små babyene våres..

60 gram er en middag det hehe :P

å ja det er deilgi å se at han vokser til og legger fint på seg:)

Kjempe fine mål på begge to:)
Leeeeenge siden jeg har sett de nå! Gleder meg til å skåle med mammaen den 22emoticon

emoticon ella1 skrev:
Kjempe fine mål på begge to:)

Leeeeenge siden jeg har sett de nå! Gleder meg til å skåle med mammaen den 22emoticon

vi skal skåle både en og ti ganger woooohooo

emoticon 

Back
Topp