6mnd kontroll

Mamma2013

Gift med forumet
Snuppa ble 7 mnd i går og i dag var vi på 6 mnd kontroll, forsinkelser pga ferie. Lillesnupp veide 7530g og er 66,5 cm lang, lå litt under den midterste kurven. Hu hylskrek når legen tok på henne, sovnet i bilen på vei dit og var nok litt for trøtt til å ligge i bare bleia på ei kald matte :p Neste kontroll er 31.10 :) Hva veide deres og hvor lange var dem på 6mnd? :)

*Emma020213*
*på app'n*

Hehe, E likte heller ikke legen. Han nekta plent å samarbeide med henne. :p

E var forresten 8160gr og 71cm. :)

Sent from my HTC Desire C using BV Forum mobile app

David likte legen godt:) han var 7900gr og 66cm:) det er to en halv uke siden, så lurer på å gå å veiie han på torsdag(7mnd på lørdag)

Vi var også på 6mnd kontroll i dag :) Alt var kjempefint, blid og fornøyd! Men ble trett etterhvert..

Lille veier 9 kg og er 69,5 cm! Blitt stor!!! Så ligger i øvre del av skalaen :)

❤25/2-13❤

Lille var 69 cm og 7035 gram :) blir 7 mnd neste uke, så skal en tur på helsestasjonen og veie og måle da tenkte vi :)

Det samme her:) var på 6 mnd kontroll når han var 6og en halv mnd og skal ikke på barselgruppe før 23 sept. Å de har ikke 7 mnd kontroll her, så derfor tenkte det var greit:)

8030 g ihvertfall.. Husker ikke lengden, men sikkert 68-69 eller noe.. Hun bruker str 68-74 ihvertfall..

I dag har vi vært en runde for å veie og måle :) lille er 70cm og 7465 gram :)

Jeg er 168 og Pappan 192 :) Men håper snuppa blir mer min høyde enn pappans ;)

❤25/2-13❤

Her er jeg 164 og pappan 167 så snuppa vår blir nok lita :p Sjekka på nett med mor og fars høyde, sto at hu da blir 159, men håper hu blir litt høyere enn det for hennes del :)

*Emma020213*
*på app'n*

Back
Topp