661..

Hahaha, jeg lurte på hva denne tråden handlet om da jeg først bare så overskriften [emoji4]

Her er formen ganske ok i dag, bortsett fra å være trøtt.

Bra jobba damer! :D Fortsett å skravle i vei, for dere har jo tenkt å stikke av med seier´n i hele skravlekonkurransen vel? ;)

Dere har nå 1228 innlegg siden vi sparket i gang konkurransen! :happy093.

Følg også med Babyverden på snap for fortløpende oppdateringer av konkurransen! ;)

Ikke verst i formen her heller! Ganske så våken og oppegående faktisk :happy:

Bortsett fra at jeg er litt forkjølet enda og får litt vondt i hode på kvelden så er formen nå veldig oppadgående [emoji4] så håper hverdagen blir enklere igjen [emoji1]

Formen er faktisk veldig grei i dag! Selvom jeg har sovet minimalt i natt [emoji44] beste formen jeg har vært i på flere uker [emoji1]

Jeg er såå trøtt og da får jeg hodepine og kvalme med en gang! Jeg våkner ca klokken 06, og klarer ikke sovne igjen selvom kroppen og hodet skriker etter mer søvn [emoji21]

Hvordan fungerer det? Gjelder det bare dem som meldte seg på sine innlegg eller alle sine innlegg? [emoji4]

Formen er bæsj både fysisk og psykisk egentlig [emoji23] så sånn er det [emoji23]

Med en hund som ikke har skjønt at matmor bærer på en spire vil gjøre alt. Men alt matmor vil gjøre er å ligge på sofan å småspise for å holde kvalmen i sjakk.

Forkjølet, så formen er så god som den kan være iht forholdene.

Men er det noen på Snap som har lyst til å oppdatere hvordan vi ligger an her? :)

Jeg skrev det ned på jobb, men glemte å legge inn her. Tror vi hadde 11xx innlegg og var på 10.plass

Back
Topp