.

åherregud djiiiises.Den mannen hadde ikke mye respekt!Hadde hivd min på hue å rævva ut om han hadde snakket så nedlatende til meg.FYSJ!

seie bare ; steik for en idiot!!!!! kan ikke snakke så nedlatande og vere så stygg me deg!! dette sliter jo en heilt ut!!! en forventa jo at sambo ska støtte en og vere der for en...huffameg!! synst du ska sette foten ned og seie NOK ER NOK!!! seie som eg råder pasientane mine å seie(jobber i psyk.) " jeg er herre over mitt eget liv, ingen bestemmer eller styrer meg" [:D]

uff da! det var stygt sagt!!![&:] skjønner godt du blir lei deg!

har du forresten prøvd å registrere deg hos vikarbyråder??
håper du får ny jobb snart!

bare et lite tips, du kunne ikke tenke deg å jobbe som dagmamma da?

Du kan jo registrere deg i kommunen som tilkallings vikar.
På sykehjem,barnehager,vaskejobber etc.

Ikke sikkert det blir full jobb...men alle monner drar jo [:)]

ORIGINAL: Oh hvite lakenrumpe

ORIGINAL: miia85

men takk for støtten jenter, jeg vet det blir bedre bare jeg får en jobb

må bare få ut litt frustrasjon her:
Blir irritert når folk skriker opp "psykisk terror", "Psykopat", "kast han på hue og rævva ut" til en person de aldri har møtt engang over nettet. Hallo, de har et forhold, de har tydeligvis et barn sammen - da er det noe som først og fremst heter å jobbe med forholdet og her ser det ut til at økonomien sliter på forholdet. Da synes jeg de skal jobbe med det først for å se om det bedrer seg før de bestemmer seg for å gå hver til sitt. Må være utrolig vanskelig for ham å sitte med det økonomiske ansvaret også - å hele tiden ha det over seg å måtte betale alle regninger, mat og utstyr til den lille - er masse penger det - som kan medføre til at han er overarbeidet og ikke får sett den lille så mye han vil - forstår godt frustrasjonen jeg. MEN ER UENIG i metodene han bruker på å få ut frustrasjonen sin!
*puste ut*

for å ha mitt på det rene så skrev jeg at JEG hadde gjort det om MIN hadde hatt den tonen til meg[:D]

Back
Topp