*

x1x*Ammeliten*

Gift med forumet
*borte,ble bare teit*

vet egentlig ikke hva jeg ville frem til nå,men har noen tips til hva jeg kan gjøre?

hmm trenger litt mer info, fatter ikke saken helt[8|]

ORIGINAL: lykkeligmamman

*

Huff, ikke noe særlig å ha det sånn [&o]

Nå vet ikke jeg hvor langt unna venner osv du bor, men jeg har funnet ut at jeg er bare nødt til å be de til meg i blandt, og dra å besøke de også, selvom det er et stykke. Har flytta til hjembyen til sambo, og jeg kjenner vel 1-2 personer her, så jeg er bare nødt til å dra rundtomkring av og til! Ellers bir jeg nesten litt gal .. (Har ikke lappen, og bor på landet.. )

Men vet ikke hva slags muligheter du har'!

ORIGINAL: GuttasMamma!

ORIGINAL: lykkeligmamman

Har flytta langt unna hjembyen min pga jobb til mannen min.Kjenner ingen her

sjekk om det er noen lag/forneninger. inviter alle barnehagebarne i avdelingen med mammaer og pappaer til utegrilling en helg, og prøv å bli kjent med noen:) har de husmorlag/forening? et eller annet der du kan treffe folk, og bli litt kjent med de??

ORIGINAL: September Mammaen

Nå vet ikke jeg hvor langt unna venner osv du bor, men jeg har funnet ut at jeg er bare nødt til å be de til meg i blandt, og dra å besøke de også, selvom det er et stykke. Har flytta til hjembyen til sambo, og jeg kjenner vel 1-2 personer her, så jeg er bare nødt til å dra rundtomkring av og til! Ellers bir jeg nesten litt gal .. (Har ikke lappen, og bor på landet.. )

bor over 3 timer unna nærmeste bekjent[&o]Har lappen men kan ikke bare dra fra barn og alt når jeg vil[&o]

i og bare går hjemme og vente på at i kan hente pia og at typen ska komme hjem...e arbeidsledig for øyeblikket.. føle i MÅ ha emilie i barnehagen... får dårlig samvittighet for å ha ho hjemme og får dårlig samvittighet når i sende ho dit men...
gjør som i og begynn å studer...hohoh... akkurat begynt på regnskapsskolen på nki, så har nå d å holde på me... e bare over nett..
har brukt 45 min på å spilt internettspill no da[8|]finn ett spill og bli hekta[:D]
d e jo ingenting på tv'n, så e jo omtrent bare dataen en kan holde på me føle i[8|]
bak bolla, kake el nokka...
begynn å strikke[:D]

ORIGINAL: GuttasMamma!

ORIGINAL: September Mammaen

bor over 3 timer unna nærmeste bekjent[&o]Har lappen men kan ikke bare dra fra barn og alt når jeg vil[&o]

Det har jeg ikke ment heller [:)] Er hjemme med begge barna jeg, så jeg må ta de med meg uansett hva jeg skal for noe [:)] 3 Timer er utrolig langt unna da [&:] Kanskje det er noe barsel greier gjennom HS der du bor?

Back
Topp