*

Ja det kan man.
Snakk med jordmoren din om det. Det bør finnes et tilbud i kommunen din.
Veldig viktig at du tar tak i dette allerede nå. En svangerskapsdepresjon kan lett gå over i en fødselsdepresjon, og det vil du vel prøve å unngå?

Lykke til *KLEM*

Uff..ikke kjekt å lese, men kjenner allikevel igjen mange av tankene dine. Prøvde lenge å bli gravid med første mann, og fikk helt hetta når jeg først ble gravid. Tankene falt på plass etterhvert, og jeg begynte å virkelig glede meg fullt ut. Og ja man kan godt få svangerskaps depresjon. Kanskje du kan ta kontakt med legen/jordmor...eller kanskje Amathea, er helt sikkert noen der som kan hjelpe deg til å få orden på tankene/følelsene dine..ønsker deg lykke til[:)]

ORIGINAL: **Ly**

Ja det kan man.
Snakk med jordmoren din om det. Det bør finnes et tilbud i kommunen din.
Veldig viktig at du tar tak i dette allerede nå. En svangerskapsdepresjon kan lett gå over i en fødselsdepresjon, og det vil du vel prøve å unngå?

Lykke til *KLEM*

*

Svangerskapsdepresjon er fult mulig å få.
Jeg er rimelig sikker på at jeg hadde det en god stund dette svangerskapet.
Det var en planlagt graviditet, men da testen var positiv etter første forsøk, ble jeg helt paff. Trodde det ikke. Følte det ikke på meg... Hadde jo forventet å måtte prøve i en god stund, siden vi slet første gangen...men den gang ei.

Nå er jeg bare lykkelig over det som vokser inni meg, og gledermeg til å møte henne [:)]

Mitt råd er; snakk om det du føler! Det er ikke noe å skamme seg over...
Sender over en klem - og ønsker deg til lykke med lille spiren i magen [:)]

det siste du skal gjøre er å skamme deg! snakk med JM.. dette skal nok gå bra!! stor klem!!!

Back
Topp