.

Tolker jeg deg riktig nå: Du tok frivillig abort->angrer og tar letteste vei-> setter all skyld på din kjære ?
Synes du det er naturlig å vise foster for å provosere?

ORIGINAL: Treeeege Tammis

Jo, du trenger å snakke med noen, en psykolog eller noe. Dere kan jo gå sammen?

Hvorfor tok du abort da??

tenkter jeg også....

hmm du svarer selv på en del av spørsmålene dine og det er riktig at du bør slutte med all eglingen før han går fra deg. Gutter orker ikke sånn. Å sette et bilde av en 12 uker gammelt foster på skjermen hans lager utvilsomt problemer ja. Hadde jeg vert han hadde jeg tenkt at det hadde tørna helt for deg. Noe det kansje har. Det du trenger er at dere prater ordentlig sammen om dette, men det er sikkert vanskleig å få snakket ordentlig med han, derfor du gjør rare ting for å få reaksjoner. Ond sirkels om du sier, men du må jobbe med deg selv for å komme ut av den. Du virker temmelig ustabil så det hadde kansje hjulpet deg å snakke med noen profesjonelle. Det er ikke flaut det, det er bra!

ORIGINAL: Eirin_3

Tolker jeg deg riktig nå: Du tok frivillig abort->angrer og tar letteste vei-> setter all skyld på din kjære ?

nei, jeg gjør ikke det, vi tok en felles beslutning om å gjøre det pga. økonomi, bosituvasjon og at ungen vår enda er så liten.

nei, det er ikke naturlig, det er jo en grunn til at jeg blir gal.
jeg ønsker bare å gå tilbake i tid å gjøre om feilen og jeg klarer ikke la være å tenke på det hver eneste dag

ORIGINAL: miia85

ORIGINAL: Eirin_3

nei, jeg gjør ikke det, vi tok en felles beslutning om å gjøre det pga. økonomi, bosituvasjon og at ungen vår enda er så liten.

nei, det er ikke naturlig, det er jo en grunn til at jeg blir gal.
jeg ønsker bare å gå tilbake i tid å gjøre om feilen og jeg klarer ikke la være å tenke på det hver eneste dag

Kjære deg du må så absolutt få hjelp så ikke du driver de du er glad i bort.
Hormoner kan gjøre deg ekstra sårbar.

Back
Topp