.

Trist å høre

[:o]uffda, skjønner du kan ha det tungt nå, me dere tok jo det valge dere mente var rett for dere der og da...
Det koster penger og oppdra et barn og det er livslangt og langt fra gratis.....
Få orden på saker og ting så får dere en spire når ting er på plass[;)]

trøstekozkoz

ORIGINAL: MorTilSanderOgVetle

Trist å høre

(syntes det ble veldig mange slike tråder nå)

Veldig enig.. Blir naiv og vet ikke hva man skal tro på og ikke[8|]

huff så leit å høre at du angrer sånn........men vil sende en stor klem til deg og tror det er naturlig å ville bli gravid igjen så fort som mulig, siden du angrer sånn.
Men det er jo mange grunner til at du ikke ønsket barn nå så jeg tror det er lurt å gi det litt tid, tror det vil endre seg litt når du får det litt på avstand.

lykke til

ORIGINAL: Hoppande TeltPlugg

Huff.. Sende deg ein stooooooooor klem!

Håpe da går bedre me deg snart.. Eg forstår at da e vanskelig, men da e viktig å tenka framøve, å tenka på den lille du allerede har..[:)]

ORIGINAL: Nugatti

Trist å høre

kan dere ikke bare gå ut av tråden og tro hva dere vil da......må lissom ikke kommentere det!
synes det er unødvendig

Uff, føler med deg. Forhåpentligvis med tiden vil du innse at i det øyeblikket du tok det valget, så var det den rette løsningen for dere...

ORIGINAL: CuriosityKillTheCat

Trist å høre

kan dere ikke bare gå ut av tråden og tro hva dere vil da......må lissom ikke kommentere det!
synes det er unødvendig

sa bare att jeg syntes det var veldig mange slike tråder nå jeg.. skal gå ut jeg [>:]

Jeg forstår at du angrer, og det må være en grusom følelse, men samtidig vil jeg råde deg til å ta tak i de "problemene" dere har i livet deres, og få lagt tilrette for et nytt barn, før dere prøver igjen... husk at du ikke tok denne aborten uten grunn. Å bli gravid igjen nå vil ikke gjøre aborten ugjort, og kanskje vil det føre til en større depresjon? Ønsker deg lykke til videre!

Trist å høre

jeg skrev en i går eller noe, men den ble slettet, jeg var nok for detaljert omkring aborten...

ORIGINAL: miia85

Trist å høre

jeg skrev en i går eller noe, men den ble slettet, jeg var nok for detaljert omkring aborten...

ok. Beklager

du gjorde det som var nødvendig for deg!

Så i stedet for å angre så syns jeg du skal prøve å vokse på det.. bruk det som en erfaring, og gå vidre sånn du hadde tenkt deg med skole og sånn.

babyen kommer igjen engang når du er klar for det, men akkurat nå så er du ikke klar.

Huff forstår deg veldig godt!
Aldri tatt en abort selv men kan tenke meg hvordan det føles.
Håper ting ordner seg for deg!!

En fødseldepresjon er ikke lett å takle.
Prøv å få snakket med proffesjonelle
fagfolk, få snakket ut om følelsene dine.
Både f.dep og aborten din.
Ikke forhast deg med et nytt s.skap enda.

Back
Topp