60 % nattstilling + ekstravakter

Nr2mai14

Flørter med forumet
Mailykke <3
Jeg er ganske frustrert og lei akkurat nå, jeg vet liksom ikke hva jeg skal gjøre ifht til arbeidssituasjonen min. Jeg er sykepleier, og har en fast nattstilling i hj.spl. Jeg jobber i tillegg ekstra i rus- og psykiatritjenesten i kommunen. Jeg jobber i gj.snitt 40 - 50 timer i uka, men de siste to ukene har kvalmen og trettheten vært så plagsom, at jeg kjenner at det hadde greid seg med kun en av jobbene. I allefall en liten periode, slik at jeg får kommet over denne kneika. Jeg har fått turnus i rus- og psykiatrien ut august. Jeg kjenner at det er tyngre for meg å gå nattevakter enn dagvakter, men kvier meg litt for å bruke egenmld./sykmld. på arbeidsplassen hvor jeg er fast ansatt.

Noen som har noen gode råd til meg?

Ja, jeg får ringe henne i morgen :-) Problemet er at jeg er redd for at en evt. tilrettelegging vil "kræsje" med dagvaktene jeg har på den andre arbeidsplassen. Sjefen er i utg.pkt. ikke glad i at vi arbeidstakere sper på stillingene våre med å jobbe ekstra andre steder. 

Er sjeleglad for at jeg har 1 mnd ferie fra 25. juni :-) Håper at formen kommer seg i løpet av den tiden :-)

Back
Topp