Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TR=Tante rødTR er det "mensen" det da?
ooooooooja!! herregud^^ jeg som trodde det var noe medisinsk forkortelse heheheTR=Tante rød
Jeg tok de når jeg ble gravid med lillebror, viste riktig daBestilte med tester på biligtester.no nå.. Noen erfaring med de?
Svett på en god måte eller?Siden TR var sist på besøk... Begynner og bli litt svett
Stoler ikke helt på mini-pilla mi :/
Både ja og nei, Jeg vil ha en baby til, men det vil ikke sambo (Må nesten ha han med på det og )Svett på en god måte eller?
Lykke til i alle fall
Men han har jo vært med på det daBåde ja og nei, Jeg vil ha en baby til, men det vil ikke sambo (Må nesten ha han med på det og )
Så er det jo litt tidlig etter sistemann.... Tar ting litt som det kommer jeg da.
Går no og venter på tr, som har kjentes ut som har vært rett rundt hjørnet i ca 1mnd
Ja synes og huske at han var der han og HahahMen han har jo vært med på det da
Ikke bare den uka forsovid :/ Hadde vel vært sikrere med en spiral
Hehe skal se vi er i samme båtHehe ikke si det jeg ble gravid med den for 4 1/2 år siden. Og har to p pille barn fra før. Nå venter jeg på nye tester i posten for å komme til bunns i kvalmen og uteblitt mensen på over to måneder. Og de to testene jeg har tatt til nå har vært like svak positiv som sist jeg ble gravid med spiralen. Men lynet slår vel ikke ned to samme sted to ganger håper jeg. Hehe
Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
Nei, testen kom i posten idag, så tar den i morgen, first ting
Kjenner jeg gruer meg, selv om at jeg ikke tror at det er noe
Jeg å!!Herregud- nå er jeg spent!