60 dager

*IdaMor*

Elsker forumet
Siden TR var sist på besøk... Begynner og bli litt svett :P
Stoler ikke helt på mini-pilla mi :/

Bestilte med tester på biligtester.no nå.. Noen erfaring med de?

Siden TR var sist på besøk... Begynner og bli litt svett :p
Stoler ikke helt på mini-pilla mi :/
Svett på en god måte eller?
Lykke til i alle fall :-)

Svett på en god måte eller?
Lykke til i alle fall :)
Både ja og nei, Jeg vil ha en baby til, men det vil ikke sambo (Må nesten ha han med på det og :P )
Så er det jo litt tidlig etter sistemann.... :P Tar ting litt som det kommer jeg da.
Går no og venter på tr, som har kjentes ut som har vært rett rundt hjørnet i ca 1mnd :P

Både ja og nei, Jeg vil ha en baby til, men det vil ikke sambo (Må nesten ha han med på det og :p )
Så er det jo litt tidlig etter sistemann.... :p Tar ting litt som det kommer jeg da.
Går no og venter på tr, som har kjentes ut som har vært rett rundt hjørnet i ca 1mnd :p
Men han har jo vært med på det da :p

Men han har jo vært med på det da :p
Ja synes og huske at han var der han og :P Hahah :D
Og jeg hadde sagt tydelig ifra om at jeg hadde glemt pilla mi den uka :/ fikk til svar "i`ll risk it" :P

• Liker
Reactions: jc
Ikke bare den uka forsovid :/ Hadde vel vært sikrere med en spiral :P

Ikke bare den uka forsovid :/ Hadde vel vært sikrere med en spiral :P

Hehe ikke si det :p jeg ble gravid med den for 4 1/2 år siden. Og har to p pille barn fra før. Nå venter jeg på nye tester i posten for å komme til bunns i kvalmen og uteblitt mensen på over to måneder. Og de to testene jeg har tatt til nå har vært like svak positiv som sist jeg ble gravid med spiralen. Men lynet slår vel ikke ned to samme sted to ganger håper jeg. Hehe

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Hehe ikke si det :p jeg ble gravid med den for 4 1/2 år siden. Og har to p pille barn fra før. Nå venter jeg på nye tester i posten for å komme til bunns i kvalmen og uteblitt mensen på over to måneder. Og de to testene jeg har tatt til nå har vært like svak positiv som sist jeg ble gravid med spiralen. Men lynet slår vel ikke ned to samme sted to ganger håper jeg. Hehe

Hehe skal se vi er i samme båt :p

Jeg slutta på mini pilla ganske tidlig fordi jeg ikke var trygg på den,og gikk over på p-pilla. Siden jeg amma,så var jo ikke det noe problem.

Nei, testen kom i posten idag, så tar den i morgen, first ting ;)
Kjenner jeg gruer meg, selv om at jeg ikke tror at det er noe :P

Nei, testen kom i posten idag, så tar den i morgen, first ting ;)
Kjenner jeg gruer meg, selv om at jeg ikke tror at det er noe :P

Hehe. Mine kom også i dag. Jeg og må ta en i morgen. Spent omen av oss ender opp med positiv.

Back
Topp