60 års gave

Love4two

Forumet er livet
Jeg skal i 60 års lag i morgen og aner ikke fletta hva jeg skal kjøpe.
Tenker liksom at dette bør være litt finere/ bedre enn det han pleier å få, men det satte meg jo helt fast [&:]

Det er forreste min pappa som ble 60 år på tirsdagen [;)] Og han ønsker å feire dagen stille og rolig, så da må jeg jo finne noe som passer til det. Ikke hoppe i falmskjerm eller sitte i et jagerfly [:D]
Fatter ikke at det skal være så vanskelig [8|] Skal ta meg en tur ut etterpå og se.

Nei dere var ikke mye til hjelp [8D][8D][8D]
Rusla rundt i senteret i går, og har funnet ut av dette helt på egen hånd [8D][8D][8D] SÅ [8D][8D][8D]

Det blir tøfler, en god kaffe kjøpt på Kremmerhuset med noe søtt attått [;)][:D]
og kanskje jeg finner en fin liten bukett med blomster til. Får se [:)]
Ikke så lett å kjøpe gave til en som ikke har noen spesielle interesser [:'(][:)]

Sambo forelo slåbrokk, tøfler og pipe [:D][:D][:D][:D][:D][:D]
Sikkelig gubbe gave [:D][:D][:D]

Ja han ble fornøyd [;)][:)] Nå er det bare julegavene igjen [8D][8D][8D][8D]
Synes det i år er helt umulig å komme på noe lurt. Har ingen ideer og julaften nærmer seg alt for fort [&:]
Koselig av deg å svare på tråden selv om det gikk i orden [:)][:)][:)]

Jeg rakk ikke å foreslå noe før du hadde ordna det [;)]

Vi kjøpte spekepølse,sylte,lefse og sennep til svigerfars 61årsdag forrige helg. Det slo an det [:D] 

Av svigerinna mi med familie fikk han gavekort på peppes,så spiselige ting er visst tingen etter fylte 60 [8D]

hehehe [:D]
Kjempe idee der der også ja [;)] Det er greit med ting som de kan kose seg med og så ikke samler støv.
Kanskje lage en sånn kurv til jul [8|] Sliter litt med ide til han da også ser du [;)][:)]
Takk for tipset [:D]

Det er jo bedre det enn å kjøpe noe han ikke har bruk for [;)]

Jeg la det i en stor stekepose (cellofan) og pynta med gavebånd [:)]

Å ja ikke dumt [;)]
Nå skrev jeg tipset ditt på julegavelisten min, sånn at jeg har det der [;)]
Skal se om jeg ikke kommer over noen rimlige kurver, sånn i pil med håndtak. Tenker en sånn kunne vi fylt med litt av hvert i julegave [;)]

Back
Topp