6 vekers kontroll

*lilletrille *

Gift med forumet
Ja idag har vi vore på 6 vekers kontroll! Ser og kjenner jo at Jørgen er tung... men at han skulle vere sååå tung hadde eg aldri drømt om! Hold dåke fast:

7950 gram
63,5 cm lang
41,3 cm rundt hodet

Fødselsvekten var vel og merke 5200 gr, og 54 cm lang... men likavel... fekk heilt sjokk eg! Helsesøstra måtte vise meg kurva og overbevise meg om at han var heilt normal! Fulgte kurva si heilt fint! [:D] 

Søstra var stor ved fødsel også, men ho var ikkje 8 kg før ca 6 mnd!!! hehe, ikkje 6 veker! [8D]

Ingen tvil om det nei! Hihi

oioi, så herlig!
Godt at han legger på seg da [:)]

Oi, han er faktisk dobbelt så tung som snuppa mi![:D] Men hun var bare 49 cm og 2945 g ved fødsel da, men hun er 5 dager eldre enn gutten din. Vi var på 6-ukerskontroll 18.11 da hun var 4,5 uke gammel (!), og da var hun 52 cm og veide 3690 g, så hun er sikkert blitt 4 kg nå.

ORIGINAL: kenguri

Oi, han er faktisk dobbelt så tung som snuppa mi![:D] Men hun var bare 49 cm og 2945 g ved fødsel da, men hun er 5 dager eldre enn gutten din. Vi var på 6-ukerskontroll 18.11 da hun var 4,5 uke gammel (!), og da var hun 52 cm og veide 3690 g, så hun er sikkert blitt 4 kg nå.

Hehe, ja så liten har Jørgen aldri vore! Heilt utrulig å tenke på, ikkje sant?

Bra han veks ja, men kunne kanskje stoppa opp litt... iallefall i 1,5 veke... for skulle så gjerne passa i dåpskjolen neste søndag! hehe! Er spent på den... [&:]

Stor fin gutt:=)

Vi var der i dag, og alexander er ikke tyngre enn 5460 og 57 lang:=)

ORIGINAL: lilletrille

ORIGINAL: kenguri

Hehe, ja så liten har Jørgen aldri vore! Heilt utrulig å tenke på, ikkje sant?

Bra han veks ja, men kunne kanskje stoppa opp litt... iallefall i 1,5 veke... for skulle så gjerne passa i dåpskjolen neste søndag! hehe! Er spent på den... [&:]

Veide snuppa på den digitale kjøkkenvekta nå, etter bleieskift, og nesten to timer etter siste måltid. Hun veide 4250 g!! Trodde at hun kaaanskje var blitt 4 kilo, men jaggu har hun måtte ha spist godt de siste ukene!

Wow! Det var en gutt med næringsvett ja![;)] Gutten min var født 13.oktober og veide i dag 3430 g[8D] litt forskjell på disse 2 ja!
Kjempesøtt med gode babyvalker[:D] Gleder meg til valkene kommer her[:)]

Back
Topp