6-ukerskontrollen

Kakedeig

Forumet er livet
Septembermødre <3
Sommerfuglene
Hvor går dere for å ta den? Fastlege, gyn eller fødeavdelingen?

Er det mulig å komme på gyn poliklinikk på et sykehus feks?

Tror jeg skal bestille time hos gynekolog privat, men får se, mulig det blir fastlege og! Men liker ikke ta GU her (selv om jeg har gjort det mange ganger), bor i ei lita bygd der alle kjenner alle :P (!) :P

Fikk beskjed om å bestille time hos fastlegen. Men kanskje privat gyn er bedre når jeg tenker meg om. På sykehuset var det bare for de som hadde hatt noe under fødsel som tilsa en ekstra sjekk, fks keisersnitt, tang eller vakum

Skal ta 6 ukers kontrollen hos fastlegen. Men kunne ha tatt den hos jordmor også.

Det som skjer på kontrollen er å snakke om fødselen, eventuelt starte opp med prevensjon.
Så må man ta med urinprøve, og det er lurt å ta noen blodprøver.
Og så må man ta GU.. sjekke eventuelle sår, og celleprøve pleier jeg alltid å ta.

Jeg har bestilt time hos fastlegen. Ikke tatt noen gyn.undersøkelse i graviditeten, så overlever vel nå. Etter fødselen føler jeg at alt bare blir småtterier ;)

Skal ta den hos fastlegen...gjorde det sist også :)

aldri vært på 6ukerskontroller jeg.. men hvis jeg skal etterhvert blir det gynekolog på volvat ;)

Jeg skal til fastlegen og ta blodprøver etc. Fikk "streng" beskjed om å ta med lille jenta:) Har så koselig fastlege!
Regner med jeg bestiller time hos privat gynekolog etterhvert. Greit å sjekke alt tenker jeg.

Back
Topp