6 Ukerskontroll..

Ida&Linn

Gift med forumet
Noen her som har vært på 6 ukers kontroll med seg selv.......? Er det vits i egentlig.....? Og hva går den egentlig ut på? [8|] 

Va no på onsdag, hadde grua mæ te gyn.undersøkelse, men d første han sa va d at d brukte han ikkje å gjøre me andre ord æ følte at ting ikkje va som dæm sku være der nede!
Kan dåkker tru æ pusta letta ut![:D]
Snakka om fødselen litt, lille snuppa å kordan d gikk me åss, om prevasjon, å at æ sko kontakte han vess ho blei sjuk.. Så tok æ blodprøva førr å få sjekka jernnivået, blodsukker og stoffskifte.

jeg har time på tirsdag.syns det er greit å vite hvordan det står til med helsa etter fødselen.[;)]

Jeg var på tirsdagen. Vi snakket om fødselen og hvordan jeg opplevde den. Også fikk jeg prevensjon, ike tenkt å ta neste riktig enda.[;)] Målte blod prosenten, og hadde gu jeg da. Men fikk en stor rift de ville skulle sjekkes hadde grodd ordentlig, og at alle sting der var borte. Hadde gruet meg litt, men gikk jo over all forventning.[:)]

Takker for svar jenter. Greit å bli litt klokere. Husket ikke fra sist.. hmm.. det med gyn er så pyton. tror jeg prøver å slippe.. legen pleide å klemme meg da jeg skulle gå hver gang jeg hadde vært på svangerskapskontroll. ikke så kjekt at han skal glo inn i det aller helligste da.. [:'(]

ikke vært enda.. skal på tirsdag.. håper jeg slipper gynikologisk..

Hei, jeg skal på torsdag. Men da er det 8 uker siden babyen kom. Jeg er litt bekymra, for jeg blør enda. Vet dere om det er normalt??? Er 7 uker siden fødslen nå da. Med mitt første barn blødde jeg i ca 6 uker. Jeg gikk ikke på etterkontroll den gangen. Men syns det er greit å bli sjekka nå.

Ups, posta feil[:D]

nå har jeg vært... måtte på gynikologisk,. men alt var bra.. [:D] 

Ååå... Misunner deg som er ferdig.. [:(] 

Har vært - og alt ser bra ut. Legen mente kanskje stingene var noe stramme, men at det vil tøye seg. Slapp gynekologisk undersøkelse - heldigvis![:)]

Back
Topp