6 ukerskontroll

IsabelleMichelle

Forelsket i forumet
Noen som har vært på 6 ukerskontroll for å sjekke hvordan det står til down under? Er vel snart påtide å gjøre det her i gården, men er det egentlig nødvendig hvis man føler at alt er som det skal? :-D

skal på tirsdag.. blir godt å få det gjort.. føler alt er som det skal, men vil likevel sjekke.. ville gjort det hvis jeg var deg.:)
å det er gratis.. er en del av svangerskapet:)

Jeg har vært. Tok bare celleprøve. Hadde jo ingen sting som skulle sjekkes.

Jente Mars 2009
Gutt Mars 2011
Gutt 6. August 2013

Jeg har pleid å gå til fastlegen for henvisning til gynekologen jeg vanligvis går hos, gjør nok det denne gangen også, men da blir selve undersøkelsen noe senere, da hun stort sett har ventetid, men her virker alt ok så da synes jeg ikke at det gjør noe å vente litt.

Jeg har vært på 6-ukers og fikk tilbud om GU, men både jeg og legen mente det var en god ide å vente litt. Er det noe som ikke er som det skal (tenker ikke betennelse, men fremfall, feilgroing etc), er det eneste de gjør så tidlig å se det an om det retter seg. Så da kan jeg like godt vente ei stund til. (Som hun sa: veldig mange vil så gjerne at man sjekker at alt er ok, men enten er det det, ellers er det ikke det, så må man bare ha en ny sjekk. Er jo så kort tid etter fødsel!)

Jeg skal om to uker... Celleprøve, og resept på p-piller står på programmet. Stingene er forsvunnet, og såret er grodd :-)

Jeg var hos legen i går, men hun sjekket ikke. Jeg fikk ny time når det var gått ti uker, da skal spiral på plass, så da tar vi sjekk, celleprøve, og insetting av spiral samtidig. Skulle gjerne vært hos egen gynekolog, men gruer meg for å be om det...

Var selv på fredag. Hadde ks så sjekket arret. Tok også celleprøve og satt inn spiral.

jeg fikk ikke time før 8 okt! da er lillejenta nesten 9 uker :/ er ganke fortvilet fordi det kjennes rart ut der nede, har kjempe vondt i halebeinet og psyken er super dårlig!
hadde også vært kjekt med prevensjon, lite kjekt å bli gravid igjen :P

jeg fikk ikke time før 8 okt! da er lillejenta nesten 9 uker :/ er ganke fortvilet fordi det kjennes rart ut der nede, har kjempe vondt i halebeinet og psyken er super dårlig!
hadde også vært kjekt med prevensjon, lite kjekt å bli gravid igjen :P
Er greit å få prevensjon i boks ja! Får håpe alt går bra når du skal til legen :-)

Gikk til privat gynekolog. Full sjekk inkl ultralyd av både eggstokker og livmor. Greit å få en grundig sjekk hos en spesialist :-)

Back
Topp