6 ukerskontroll

Mamma2013

Gift med forumet
Da har vi vært på 6ukerskontroll, og snupphøna veier nå 4230g så har gått opp 1,4kg siden fødselen :D Legen kikka på henne og alt er perfekt og hun legger hodet kjempefint begge veier :) Så da er neste kontroll når hun har blitt 3mnd :) Da blir det vaksine, og må innrømme at jeg gruer meg litt til det :(

Så bra:-):-):-) Vaksinedag var nesten beste dagene med storesøster her.. Hun likte ikke å kose, men vaksinen gjorde henne så slapp at jg fikk masse kos;-)

Så bra at alt er fint :) ingenting son er bedre enn det :) skal på kontroll neste uke vi, spennende :)

Så bra at alt er fint :) ingenting son er bedre enn det :) skal på kontroll neste uke vi, spennende :)
Heldig du! Vi må vente til over påske og min kontroll blir ikke før uka etter der igjen.. Litt ammedeprimert i dag, så skulle gjerne hatt 6-ukerskontrollen å se frem til..

Heldig du! Vi må vente til over påske og min kontroll blir ikke før uka etter der igjen.. Litt ammedeprimert i dag, så skulle gjerne hatt 6-ukerskontrollen å se frem til..
Så kjedelig da :( sender over en klem! Vi har den store kontroll uka neste uke vi, lillemor har 6 ukerskontroll på tirsdag, jeg på torsdag og på fredag skal jeg til kontroll hos fysio på sykehuset pga rifta jeg fikk under fødselen...

Så kjedelig da :( sender over en klem! Vi har den store kontroll uka neste uke vi, lillemor har 6 ukerskontroll på tirsdag, jeg på torsdag og på fredag skal jeg til kontroll hos fysio på sykehuset pga rifta jeg fikk under fødselen...
Takk<3 Lykke til med alle kontrollene neste uke:-)

Back
Topp