6 ukerskontroll :)

verosus_88

Flørter med forumet
idag var vi på 6 ukers kontroll, ved fødsel veide han 3520, og var 52 lang. Nå, 6 uker etter veier han 4600 og er 58 lang :) perfekte gutten min! <3 :D
Er alt bra jenter? :D med dere og babyene?
gutten min sliter med litt mageknip omdagen, men virker som minifom dråpene faktisk hjelper litt.. godt! :) utover det er alt topp, vi bare koser oss :D <3

Håper alle dere andre koser dere med babyene deres <3

Så bra at alt bare sto bra til og at han har gått opp bra i vekt:-) Alltid godt å høre at alt er som det skal være...

Min er nå 8 uker så det er en stund siden vi var på 6 ukers kontroll, men alt sto bare bra til da (litt lite vektoppgang, men som nå har kommet seg:-) ) 

Vi har det bare godt alle sammen og stortrives som 4:-)

vi skal på 6 ukerskontroll neste uke (da er han nesten 8 uker :P )

men alt er bra her, alt vokser og legger på seg og er en fornøyd baby så langt!

Alltid hyggelig å se at de vokser bra ja!

Skal på 6 ukers kontroll neste uke, da er hun 7 uker.. Men var innom helsestasjon når hun var to uker og da hadde hun lagt på seg 600 gram, så ikke så veldig bekymret her.

Var på kontroll med jenten forrige torsdag. Da hadde hun lagt på seg ca. 1,5 kilo siden fødselen. De oppdaget at hun hadde et navlegranulom, og dette ble behandlet. 
Ellers var alt i den skjønneste orden, og hun er bare blid og god :)

er så herlig når er alt er bra og de vokser og trives :) <3
Idag har gutten min sovet så og si hele dagen, bare våknet og spist og sovnet igjen.. skikkelig trøtt :) hehe.. Så får hape han sover hele natta og, som han pleier :o)

ha en fin kveld :o)

ElisabethEi skrev:
Var på kontroll med jenten forrige torsdag. Da hadde hun lagt på seg ca. 1,5 kilo siden fødselen. De oppdaget at hun hadde et navlegranulom, og dette ble behandlet. 
Ellers var alt i den skjønneste orden, og hun er bare blid og god :)

hva er navlegranulom?

Vi var på 6 ukers kontroll i går. Da var han 5110g. Ved fødselen var han 3330g og 46 cm. Så han har vokst ja!!! :p De måler ikke lengde før 3mnd kontrollen her for å være skånsom mot hoftene sa de. Men vi prøvde med et målebånd når han strakk føttene, bare for å se et ca mål, og han er nok ca 52cm nå.

vi var i dag og sander var 59,5cm og 6110g:) fødsel 52cm og 4355.

Back
Topp