Den perfekte mor er påan igjen
Forelsket i forumet
Marsboere 2020
Påskekyllingene 2020
Februarlykke 2022❄️
Jeg ville bestille 6-ukerskontroll nå, med innsett av spiral samtidig. Min faste gynekolog, kloster- jensen, har gått av med pensjon, men en dame har overtatt praksisen og pasientene hans.
Jeg ringte nå for å bestille time, men det var ikke ledig time før i august! Hun forlangte også henvisning for hver time. Det er tungvint og ressurskrevende spør du meg, men på ingen måte umulig. Men det frister mer å bytte lege. Har dere tips til noen gode gynekologer i arendalsdistriktet som ikke har et halvt års ventetid? Det frister svært lite å sette inn spiral hos fastlegen…
Jeg ringte nå for å bestille time, men det var ikke ledig time før i august! Hun forlangte også henvisning for hver time. Det er tungvint og ressurskrevende spør du meg, men på ingen måte umulig. Men det frister mer å bytte lege. Har dere tips til noen gode gynekologer i arendalsdistriktet som ikke har et halvt års ventetid? Det frister svært lite å sette inn spiral hos fastlegen…
Neste fredag er det åpent der. Hun jordmora som driver den helsestasjonen heter Gry tror jeg. Et stykke å kjøre for min del, men de er så flinke og trygge i jobben sin så derfor har jeg valgt der istedet for hos legen