6-ukerskontroll hos lege....

Sphynx

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Jeg var på 6-ukerskontroll med meg selv hos fastlegevikaren min idag. Den eneste grunnen til at jeg hadde bruk for denne timen var fordi jeg ville få satt inn hormonspiral. Men DET gjorde ikke HUN, sa hun.... Nei, det var vanskelig og det kunne gå galt slik at jeg måtte kjøpe ny, for den var så dyr, neeei, det var bedre att jeg ble henvist til gynekolog....

GAD![&:]

Jeg er nyutdannet lege selv (hun var omtrent like gammel som meg) og jeg kan da vel sette inn en spiral! Det gjorde jeg jo allerede på studiet!

Jaja... vi fikk nå pratet litt om vær og vind[8|]

trodde stort sett alle leger setter inn spiral jeg... mer eller mindre bortkastet tid det der da...

her ønsket jeg selv å gå til gyn for å sette den inn. så fikk  med henvisning dit..

ja er kanskje bedre å få en gynekolog til å sette den inn enn en usikker lege! [:)]

Gynokolgen min måtte sette bruke 2 stk, den første ramlet i gulvet, men jeg betalte da ikke for den.. hehe.

i jøssenavn[8|]
jaja,hun hadde mye bruk for utdannelsen sin Det ser fint ut på papieret for noe av dem,men er tydeligvis at utføringen er værre,hehe.

ORIGINAL: Nøtteknekkern

i jøssenavn[8|]
jaja,hun hadde mye bruk for utdannelsen sin Det ser fint ut på papieret for noe av dem,men er tydeligvis at utføringen er værre,hehe.

Om hu e heilt ny å føle seg utrygg så e det vell strengt tatt bedre å sende me ein henvisning te gyn enn å begynne å knote selv. De er ikke verdensmestre og kan alt fordi om di er leger vettu!

Back
Topp