6 ukers kontrollen for baby

x1xsiljis

Glad i forumet
Må vi bestille tid til den selv, eller kontakter helsestasjonen oss? jeg var nede der 2 uker etter fødselen, da vi egentlig skulle hatt hjemmebesøk, men hu nevnte ikke noe tid eller noenting[&:]

Her satte helsesøster opp dette da hun var hjemme hos oss første gangen etter vi kom hjem fra sykehuset.

måtte ikke bestille det selv :) fikk brev fra helsestasjon med time[:)]

Måtte best. min egen 6vekers kontroll, men Fredrik Andrè sin kom det brev frå helsestasjonen om.

Vi fikk beskjed om time for 6 ukers kontroll for Henrik da vi var på helsestasjonen første gang (får ikke hjemmebesøk da vi fikk det med førstemann). Min egen helsesjekk måtte jeg bestille hos lege selv.

Hmmm.. jeg har ikke hørt noenting jeg og nå er han 5 uker på søndag, så da må jeg vel ringe helsestasjonen på tirsdag selv da..... ingen som ringte meg etter fødselen heller, så jeg måtte ringe helsestasjonen selv og si jeg hadde født og spørre om time[&:]
jaja.. trenger ikke de jeg![:D] men han må jo på 6ukers kontroller å sånn da[:)]

Her ble det satt opp time når vi var der på 4 ukers kontroll[:)]

Synes det er rart man må bestille det selv enkelte steder[8|]

Bestille sjølv, nei det har eg aldri hørt om, trudde ein automastisk fekk time når ein var på 2 vekers kontroll i heimen eller på helsestasjon. Skal jo vere ein kontroll med lege så trudde faktisk at ein fekk innkalling[8|]

ORIGINAL: bettand

Her satte helsesøster opp dette da hun var hjemme hos oss første gangen etter vi kom hjem fra sykehuset.

Samme her. Tror det varierer fra sted til sted.

De hadde satt opp time til oss når helsesøstra var på hjemmebesøk. Rart de tuller sånn med deg! Fikk du tilbud om barselgruppe, da?

ORIGINAL: SiljeC

De hadde satt opp time til oss når helsesøstra var på hjemmebesøk. Rart de tuller sånn med deg! Fikk du tilbud om barselgruppe, da?

ja! blir skikkelig oppgitt jeg[>:] nei, fikk ikke tilbud om det heller, men jeg ringt og spurte selv.... fikk bli med tilsutt da! tror kanskje det er på samme gruppa som deg, var mange unge der [:)]

ORIGINAL: siljis

ORIGINAL: SiljeC

ja! blir skikkelig oppgitt jeg[>:] nei, fikk ikke tilbud om det heller, men jeg ringt og spurte selv.... fikk bli med tilsutt da! tror kanskje det er på samme gruppa som deg, var mange unge der [:)]

Så irriterende! Det er i grunn litt dårlig av dem å rote så mye! Jeg tror det var den 13.april jeg og Isak fikk barselgruppe. Da du skal også, eller? Hadde vært gøy om vi kom på samme[:D]

ORIGINAL: siljegulli

ORIGINAL: *februargull*

ORIGINAL: siljegulli

signere 

Back
Topp