Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Og gutten min gikk igjennom med " flying colors "
Hu sa han var så frisk og fin. Han hadde lagt på seg til 5440 g og strekt seg til 58 cm.
Deilig og vite at han er frisk som en fisk.
Klem
Hei Chill24.
Etter at Alexander har begynt og sove nesten hele natta så har jeg mere energi og er ikke så trist og lei meg lengere. Tror nok at det har mye og si. Selfølgelig blir jeg litt deppa iblandt, men ikke så ille som for noen uker siden.
Hvis du lurte på 6 ukers kontrollen så har jeg ikke hatt den på meg selv enda.
Klem
så bra at ting går seg til etter hvert da! jeg må si jeg gler meg til den dagen kommer da lille prinsen min begynner å sove om natta!! blir litt koko i hodet av å snu døgnet slik! [:D]
Kjempe fint at han har vokst seg fin og lang,og lagt på seg bra![;)]
Gleder meg til vi skal på 6-uker'n med tulla og...
Veide ho i går,og ho hadde lagt på seg 435g på 2 uker- så vekta nå var blitt 4265g!!![:)]
Deilig å høre at alt er bare bra med babyen og med dæ! [:D] Det er så mye å si at man får sove om natten, omså bare tre timer i strek og at ungen ikke skriker med engang han våkner.
Man er helt annen menneske på morgenen og får mere positivt energi. har merket det selv kjempe godt. gutten våres sover godt og spiser godt. La på sæ i 8 dager 460g! Så blir stor kar. bruker allerde nu 3mnd klær, 60 str.
Fint at dokker har det og bra! Klem