6 ukers kontroll....

• Trådstarter Trådstarter Ingenbruker
  • Opprettet Opprettet
I

Ingenbruker

Guest
Hva skjer på denne?

Har totalangst for gunekologundersøkelser, må jeg igjennom det på 6 ukerskontrollen?

Du må ikke ha GU. :) Jeg velger det, med innvendig UL fordi det gjør meg trygg på at alt er i orden inni der. Ellers pratet vi bare om prevensjon. Sånn var det sist iaf, ikke vært enda denne gangen. :)

Jeg har bestilt ti e hos gyn, setter inn spiral samtidig :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Men her er hverken prevansjon eller GU aktuelt, trenger jeg ikke kontroll da?

Når jeg var på det etter første fødsel tok de bare en liten blodprøve og sjekket blodtrykket mitt, thats it. Regner med at det blir det samma denne gangen

Vi hadde bare prat vi, fikk nye medisiner og sa oss fornøyde med det. :)

6 ukers kontrollen er stort sett bare en liten sjekk og en samtale, så er det valgfritt om man vil ha gu

Huh? Trodde den kontrollen var for å sjekke forhold i underetasjen jeg? Se at alt har grodd? Selv om det er ille vil jeg vite at alt ser greit ut. Med andre ord, et klarsignal for gjenoppretting av mann&kone lidenskapen ;)

Last edited:
Huh? Trodde den kontrollen var for å sjekke forhold i underetasjen jeg? Se at alt har grodd? Selv om det er ille vil jeg vite at alt ser greit ut. Med andre ord, et klarsignal for gjenoppretting av mann&kone lidenskapen ;)

Det er akuratt slik jeg har sett for meg 6ukers kontrollen også :) men er veldig glad om jeg slipper GU, tok jo ks så ting skal være greit der nede vil jeg tro...

Har vært på fire 6-ukerskontroller, har aldri hatt GU. Har bare sjekket bt og snakket om prevensjon.
Men klarer ikke huske om man skal ha med urinprøve...

Jeg var idag. Hadde med urinprøve og tok GU pga sying etter fødsel.
Og snakket om hvilken prevensjon jeg ønsket å begynne på :-)

Back
Topp