Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hun styrer veldig, ser at hun ikke har det noe bra. Gir flaske og raper, blir ikke fornøyd når vi mater henne. spiser litt lite. Spyr av og til, bruker lang tid på å spise. Klør seg i ansiktetNoe annet enn bare utslettet som gjør at dere mistenker det? Her gis det både mm og mme, men lurer for det![]()
Hun styrer veldig, ser at hun ikke har det noe bra. Gir flaske og raper, blir ikke fornøyd når vi mater henne. spiser litt lite. Spyr av og til, bruker lang tid på å spise. Klør seg i ansiktet![]()
Merket dere det pga spying?Vi fikk det akkuratt påvist hos storebror. No e han 2 år og 4 mnd. Han spyr bare når han får for mye melk. Heldigvis vokser de fleste av seg melkeallergien til de er rundt 4 år. Er vist veldig vanlig med melkeallergi hos de små.
Merket dere det pga spying?
Godt å høre at alt ordnet seg for hanHan kastet mye opp hvis han spiste risengryns grøt eller drakk rein melk i barnehagen. Men eg tenkte bare at han hadde fått litt for mye melk. Men så va det at han blei henvist til hud spes. Pga. Noe atopisk eksem at legen ville bare ta allergi prøve først. Og der fikk han utslag på melkeprotein. Vi lager bare mat med soya melk og gir han soya youghurt. Ellers spiser han vanligt. Er i grunn ikke så stort problem som eg først fryktet.
Godt å høre at alt ordnet seg for hanblir bare litt bekymret når hun spiser så lite og virker ikke som hun har det så bra. Håper bare vi finner ut hva som er i veien...
Fikk beskjed om at de tar ikke allergitester så tidlig?!? Synes der var rartHan sluttet også å spise noe særlig med middag og. Etter vi bytta ut melka spiser han mye mer. Men kan ikke legen ta ein allergi test da? Så finner dere jo fort ut av det.
Fikk beskjed om at de tar ikke allergitester så tidlig?!? Synes der var rart
Ja, sikkert pga det. Skal prøve spesial mme som finnes på apoteket. Veldig veldig dyrt. Så må man søke om refusjon...men trenger å få en hvit resept hvis nokHmm. Sikkert for det er vanskelig å treffe årene deres da?? Vi måtte inn flere dager på storebror. De klarte aldri å treffe. Vanskelig å finne ut om det er allergi hvis ikke. Men ka mener legen du skal gjøre da hvis ikke mme går ann å gi??
Ja, sikkert pga det. Skal prøve spesial mme som finnes på apoteket. Veldig veldig dyrt. Så må man søke om refusjon...men trenger å få en hvit resept hvis nok
Jeg aner ikke hvorfor, men jeg har noen tantebarn som en periode måtte ha laktosered kosthold. De blei ikke testa pga alderen var for lav. Da var de 3-4 årFikk beskjed om at de tar ikke allergitester så tidlig?!? Synes der var rart