6 ukers kontroll...

x1xMadre Mia

Glad i forumet
Jeg kommer en liten tur innom her jeg, siden en del av dere sikkert har vært på den 6 ukers kontrollen (av deg selv...) Hva skjer egentlig der?

Har jo planer om å få satt inn spiral, men tror (og håper) at det er noe fastlegen min ikke gjør... Henviser han isåfall videre til gynekolog?

Håper det er noen som kan hjelpe meg!

Enkelte fastleger setter inn spiral, men det er noe du bestemmer selv. De fleste legene setter ikke inn spiral etter 6 uker. Er ofte litt for tidlig [;)]

Jeg bestillte time hos jordmor. måtte få fastlegen til å skrive ut resept og jordmor setter den inn på 6 ukers kontrollen (jeg tar den etter 8 uker da) ska sette den inn 14 mars.

Jeg valgte selv å gjøre det sånn. har ikke lyst til å skreve foran fastlegen min...

ORIGINAL: Je@nette

Enkelte fastleger setter inn spiral, men det er noe du bestemmer selv. De fleste legene setter ikke inn spiral etter 6 uker. Er ofte litt for tidlig [;)]

Siden jeg skulle sette inn spiral fikk jeg time etter 8 uker. bør heller ikke vente for lenge. lettere å sette inn mens det ennå er litt "åpent"

ORIGINAL: Sara Emilie's mamma

Jeg bestillte time hos jordmor. måtte få fastlegen til å skrive ut resept og jordmor setter den inn på 6 ukers kontrollen (jeg tar den etter 8 uker da) ska sette den inn 14 mars.

Jeg valgte selv å gjøre det sånn. har ikke lyst til å skreve foran fastlegen min...

You read my mind! Har en veldig koselig lege, men føler meg ikke helt comfy med den situasjonen... Kjenner ham lissom litt for godt, bedre at noen fremmede graver nedi der! [:D] 

Farmor hadde vært hos legen i går og skryti av Ludvig da, og både han og kontordama (kona hans...) hadde visst vært så kry! Kontordama tegna tegning til oss og greier... (Ja, jeg bor på landet... Åssen gjetta du det???) 

Back
Topp