6 ukers kontroll i går

olsenbanden2

Betatt av forumet
Vi var på 6 ukers igår, nå er lille Emily hele 5030 og 58 cm. Og alt var heldigvis bra m vår lille hjerteknuser! Det er jo ingen selvfølge...og jeg takker lykkelig![:)]

Tenk at hun er 6 uker, tiden flyr!! I dag skal vi bare slappe av og kose oss, har vært endel stress i det siste. Vasket ut av leil.vi solgte som vi hadde overtagelse på i dag osv.

Gleder oss til å se dere i morgen!!!

Så fint at alt var som det skulle.
Vi skal på kontroll idag! Kjempespent! [:D] Han har vokst forferdelig mye, synes vi da...

Da har vi vært på kontroll!
Han veier nå 4930. Lengden kunne de bare gjette på, siden han ligger i pute kan de ikke strekke han ut. Helsesøstra sa ca 56 cm, men han er lengre!
De ble litt bekymret over at hode var så stort. Ved fødsel 35 cm og nå 40,8 cm.
Skal sjekke det nærmere på mandag når vi skal på kontroll med puta.
Men man kan jo ikke unngå å bli en smule nervøs for at noe skal være galt.

Vi har også vært på 6 ukerkontroll i dag.

5560g, 59cm lang og 40.1 rundt hode.

ja,vet akkurat hvordan det er.  Stolt som en hane!![:D]

Hilde-Anita: Du skal ikke være bekymret, det er jo så foskjellig hvordan de vokser. Men det er godt d undersøker alikevel. Lille Em var 34 v fødsel og 37,6 på 6 uker. Har gutten din hofted? Lillebroren min hadde det, han gikk også m pute, det var vel i 4 eller 5 mnd tror jeg. Em ble sjekket for det hun også, siden vi har det i familien. Men det var bra.

ORIGINAL: olsenbanden2

ja,vet akkurat hvordan det er.  Stolt som en hane!![:D]

Hilde-Anita: Du skal ikke være bekymret, det er jo så foskjellig hvordan de vokser. Men det er godt d undersøker alikevel. Lille Em var 34 v fødsel og 37,6 på 6 uker. Har gutten din hofted? Lillebroren min hadde det, han gikk også m pute, det var vel i 4 eller 5 mnd tror jeg. Em ble sjekket for det hun også, siden vi har det i familien. Men det var bra.

Han skal på kontroll med hoftene idag! *håpe håpe*
Jeg var ikke helt på kanal når de fortalte om hoftene hans, men Bamse mente de la han i pute pga mistanke. Så kanskje han slipper løs nå! Selv låg jeg i pute fem og en halv mnd.

Back
Topp