6 ukers kontroll i dag

*SørlandsPerle*

Elsker forumet
Var på helsestasjonen med Selma i dag....
Og nå veier hun pinadø 4 kg og 52 cm lang.... Fra 2690 g og 46 cm på 6 uker!!! Skal si hun får i seg nok mat hvertfall!!!
Kjempe stolt jeg er over vesla vår.....!!![:D][:D][:D][:D][:D]
Ellers var vi hos barnelegen,og alt var kjempe fint med henne.... Ikke skreik hun engang,ikke ens når han kom med det kalde stetoskopet og lytta på hjertet heller.... FLINKE LILLE SELMA MIN!!!!!!!

så flott at alt er bra. godt at hun legger fint på seg, kanskje du har fløte i brystene hehe[:)]

Godt at alt gikk fint på kontroll!

Så kjekt, godt at hun legger på seg og at alt er ok, gleder meg til jeg skal på kontroll[:D]

Det var flink jente ja. [:)] Kan tenke meg det var godt å få bekreftelse på at hun får i seg nok mat. [:)]

selma har jo vokst godt hu nå da[:D] litt stas når di små nurka våres oppfører seg på det mest eksemplariske[:D][:D][:D]

oi. 6 uker allerede[:D][:D][:D]
tiden går jammen foooort... hehe

så kjekt å vite at hun får i seg nok mat og at alt var fint med henne ellers...
ingenting som er bedre enn det[;)]

Å, så fint, da!! Og så flink ho var!! Skjønner at du er en stolt mamma!! Det har du jo all grunn til!! Og Selma er jo utrolig heldig med foreldrene sine!! [:)] Gleder meg til å treffe dere en eller annen gang snart! Skal til tr.heim neste tirsdag.. vet ikke helt om mamma skal bli med.. ho har så lyst.. men om ikke ho blir med har jeg VELDIG lyst til å treffe dere!! Om dere har tid.. [;)]

ORIGINAL: barehege

Å, så fint, da!! Og så flink ho var!! Skjønner at du er en stolt mamma!! Det har du jo all grunn til!! Og Selma er jo utrolig heldig med foreldrene sine!! [:)] Gleder meg til å treffe dere en eller annen gang snart! Skal til tr.heim neste tirsdag.. vet ikke helt om mamma skal bli med.. ho har så lyst.. men om ikke ho blir med har jeg VELDIG lyst til å treffe dere!! Om dere har tid.. [;)]

klart vi har tid!! bare send meg en meld om dere kommer alene,så finner vi på noe gøy!!!

Back
Topp