Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg tok ikke med urinprøve, men skulle visst hatt det med. Men siden alt annet var så bra så trengte jeg ikke komme med en senere.De tok blodprøve med sånn stikk i fingeren, målte blodtrykk, spurte om jeg hadde hevelser og spurte om jeg hadde det fint. Ellers ingen underlivssjekk som jeg trodde.
![]()
Ingen underlivssjekk??? Hva er da poenget? Høres ikke ut som du har fått den beste oppfølgingen..
Ja, jeg ville nok bestilt time hos en annen lege i alle fall.. Mest sannsynlig er jo alt fint, men det er jo greit få vite det ogOi. Sjekka ut linken du la ut... Takk for at du la den ut! Tror jeg må bestille en time hos gynekolog heller... 8 uker siden fødselen nå så jeg får ringe og bestille tid i morgen.
Stusset litt over at legen ikke ville diskutere prevensjon med meg en gang... Fikk barnevakt så jeg slapp ta med vesla på kontrollen fordi jeg trodde jeg skulle få en skikkelig sjekk i tillegg til å snakke sammen.