Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kontroll for deg på sykehuset? Gutten vår ble også tatt med vakuum, men det ble kun brukt på ett trykk når han var så og si ute da. Fikk ihvertfall ikke beskjed om noe spesiell oppfølging. Bør vel ringe fastlegen, men gleder meg ikke akkuratFikk vite på sykehuset at det er vanlig å ta opp det med prevansjon på 6-ukers kontroll
Har ikke vært enda, men fikk innkalling til kontroll på sykehuset fordi hun ble tatt med vakum. Så må kanskje ta en time hos fastlegen i tillegg
Kontroll for meg på sykehuset ja. De hadde visst rutine på det for alle som måtte ha hjelp av lege, selv om det bare var litt.Kontroll for deg på sykehuset? Gutten vår ble også tatt med vakuum, men det ble kun brukt på ett trykk når han var så og si ute da. Fikk ihvertfall ikke beskjed om noe spesiell oppfølging. Bør vel ringe fastlegen, men gleder meg ikke akkuratTypisk meg å utsette ting jeg egentlig ikke har lyst til!
![]()
Det er jo kjempe bra. Her ba jeg selv om oppfølging pga store rifter siden jeg har dårlig erfaring med sting som skal løses opp av seg selv, så jeg skal på sykehuset 4 uker etter fødselen.Kontroll for meg på sykehuset ja. De hadde visst rutine på det for alle som måtte ha hjelp av lege, selv om det bare var litt.