6-ukers kontroll av mor

Jenny27

Forelsket i forumet
Noen som har vært på kontroll?? Hvordan var det?? Jeg skal nå neste uke. Hva er det egentlig legen sjekker/går igjennom??? [8|]

kunne visst det, men de må være utdanna for det, var visst ikke alle jordmødre som kunne ta den kontrollen. er ikke så interessert i å ta den hos fastlegen egentlig...

jeg håper på å få komme til gynekolog på sykehuset på den kontrollen..........glemmesak at jeg går til min fastlege....han er så hardhendt og kald har jeg hørt og jeg er jo ganske sydd pga rupturer og klipping....

ORIGINAL: valentinesbaby

jeg håper på å få komme til gynekolog på sykehuset på den kontrollen..........glemmesak at jeg går til min fastlege....han er så hardhendt og kald har jeg hørt og jeg er jo ganske sydd pga rupturer og klipping....

Jeg skal vist få time hos han gynekologen som sydde meg for å sjekke at alt er bra, men det er vist en stund til så legen min vil sikkert se..
og han er så grusom og når han skulle ta celleprøve i begynnelsen av graviditeten så fikk han meg te å grine for det gjorde så vondt så han henviste meg til gynekolog..hehe

Vist det var en gynekolog som sydde deg, er det ikke mulighet for at den kan sjekke deg da..??

ORIGINAL: knerthen

ORIGINAL: valentinesbaby

jordmor sa hun skul prøve å få han gynekologen som sydde meg til å sjekke meg, har ikke hørt om hun har bestilt time enda, men får ringe opp om en stund og høre....

Jeg skal vist få time hos han gynekologen som sydde meg for å sjekke at alt er bra, men det er vist en stund til så legen min vil sikkert se..
og han er så grusom og når han skulle ta celleprøve i begynnelsen av graviditeten så fikk han meg te å grine for det gjorde så vondt så han henviste meg til gynekolog..hehe

Vist det var en gynekolog som sydde deg, er det ikke mulighet for at den kan sjekke deg da..??

Er dette en vanlig legetime liksom, sånn at du må betale for den?
Eller er den gratis sånn som de kontrollene man hadde under svangerskapet?

Skal til fast legen jeg, må bare bestille time først.
Håper å få time neste uke

ORIGINAL: *JuLiAnE*

ORIGINAL: bondekone

ORIGINAL: Jenta-83

Er dette en vanlig legetime liksom, sånn at du må betale for den?
Eller er den gratis sånn som de kontrollene man hadde under svangerskapet?
den er gratis går under kontrollen som svangerskapet

det er bra!

Det var kjempe bra ja.

Back
Topp