Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: valentinesbaby
jeg håper på å få komme til gynekolog på sykehuset på den kontrollen..........glemmesak at jeg går til min fastlege....han er så hardhendt og kald har jeg hørt og jeg er jo ganske sydd pga rupturer og klipping....
ORIGINAL: knerthen
ORIGINAL: valentinesbaby
jeg håper på å få komme til gynekolog på sykehuset på den kontrollen..........glemmesak at jeg går til min fastlege....han er så hardhendt og kald har jeg hørt og jeg er jo ganske sydd pga rupturer og klipping....
jordmor sa hun skul prøve å få han gynekologen som sydde meg til å sjekke meg, har ikke hørt om hun har bestilt time enda, men får ringe opp om en stund og høre....
Jeg skal vist få time hos han gynekologen som sydde meg for å sjekke at alt er bra, men det er vist en stund til så legen min vil sikkert se..
og han er så grusom og når han skulle ta celleprøve i begynnelsen av graviditeten så fikk han meg te å grine for det gjorde så vondt så han henviste meg til gynekolog..hehe
Vist det var en gynekolog som sydde deg, er det ikke mulighet for at den kan sjekke deg da..??
ORIGINAL: *JuLiAnE*
ORIGINAL: bondekone
ORIGINAL: Jenta-83den er gratis går under kontrollen som svangerskapet
Er dette en vanlig legetime liksom, sånn at du må betale for den?
Eller er den gratis sånn som de kontrollene man hadde under svangerskapet?
det er bra!